Skip to main content
فهرست مقالات

گزارش: برخورد صادقانه با مردم، رکن اعتماد افکار عمومی

گزارشگر:

(4 صفحه - از 29 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : رکن اعتماد افکار عمومی، برخورد صادقانه با مردم، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی، روابط عمومی‌ها در جوامع اطلاعاتی، سازمان، دکتر محمد صحفی معاون مطبوعاتی، رسانه‌ها، مخاطبین، مشارکت مردم

خلاصه ماشینی: "معاون مطبوعاتی وزارت کشور معتقد است:یک‌ روابط عمومی نمونه باید از بسیاری فنون از جمله: تبلیغات،روان‌شناسی،عکاسی،گرافیک،بازاریابی و اقتصاد،اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند در جهت‌ برقرار کردن ارتباط به شیوه صحیح عمل کند وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:در نحوه ارتباط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دو رویکرد کلی وجود دارد: اولین رویکرد بر این اصل استوار است که روابط عمومی‌ها در سازمان به دنبال مشخص کردن اطلاعات‌ و پوشاندن نقاط ضعف سازمان و پنهان کردن برخی‌ تصمیمات که منجر به ابراز واکنش‌هایی در جامعه‌ می‌شود. به‌ طور کلی رسانه دارای ویژگی‌های سرعت،نظم، گستردگی،تداوم انتشار،فراگیری،پوشش مخاطبان‌ متنوع و دست‌یابی به قضاوت و داوری مخاطبان‌ می‌باشد و از طرف دیگر روزنامه‌ها و مطبوعات نیز رسالت انتقاد کردن و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را برعهده دارند و معتقدند که به‌عنوان رکن چهارم‌ دموکراسی باید تمامی اخبار سازمان‌ها را در اختیار مردم قرار دهند،و این ارتباط از طریق الگویی مناسب در جهت ایجاد ارتباط متقابل بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ شکل می‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.