Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی در هزاره سوم

نویسنده:

(3 صفحه - از 33 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌ها، مدیر، تشکیلات، سازمان، مدیر روابط‌عمومی، جایگاه روابط‌عمومی در ساختار تشکیلاتی، جایگاه روابط‌عمومی، نظارت بر تشکیلات روابط‌عمومی، ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ساختار، جایگاه روابط‌عمومی در ساختار اداری، نظارت، متولی، روابط‌عمومی در هزاره، مسوولیت، توان و قدرت عمل روابط‌عمومی، مدیر روابط‌عمومی سازمان، نقش مدیران و کارکنان روابط‌عمومی، مدیریت، گزینش، روابط‌عمومی ایران و مدیر روابط‌عمومی، تعیین متولی در امر گزینش، خصوص تعیین متولی در امر، ساختار اداری کشور جایگاه، کلی جایگاه روابط‌عمومی، تشکیل متولیان گزینش، اسلامی، مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه، روابط‌عمومی نمی‌تواند نقش، روابط عمومی‌ها

خلاصه ماشینی: "در ادامه باید گفت که:نقش مدیران و کارکنان روابط عمومی نیز در پیشبرد اهداف سازمان بی‌تاثیر نیست، روابط عمومی که از لحاظ علمی و کاربردی قدرتمند باشد می‌تواند جایگاه خود را در سیستم اداری پیدا کند و از امکانات و پتانسیل موجود استفاده کرده و سطح کمی و کیفی کار را ارتقا دهد. مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 5 نیز در این‌ خصوص می‌گوید:باید هدف از نظارت و اینکه بر چه‌ چیزی نظارت وجود داشته باشد،مشخص و معلوم شود و اولین کسی که می‌تواند این نظارت را انجام دهد مدیر سازمان است،ولی بطور کلی اگر سازمانی تشکیل شود که افراد کاردان و متخصص را در حیطه کاری سازمان‌ قرار دهد موثرتر از نظارت بعد از انتخاب کارمند خواهد بود،و چنین به نظر می‌رسد که گزینش و نظارت قبل از انتصاب کارکنان منطقی‌تر خواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.