Skip to main content
فهرست مقالات

آسیب شناسی حرکت های اجرایی N.G.O ها، راه حل دستیابی به مفاهیم جدید روابط عمومی

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 68 تا 70)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌ها، حرکات، امامی نایب‌رییس شورای روابط‌عمومی استان، شورای روابط‌عمومی استان خراسان، مفاهیم جدید روابط‌عمومی، تلاش‌های تشکل‌های روابط‌عمومی و حرکات، دانش، زمینه اهداف و وظایف روابط‌عمومی، مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل مخابرات استان، اجرایی، عرصه روابط‌عمومی عمل، تلاش‌های جسته‌و‌گریخته شوراهای روابط‌عمومی، محمد امامی نایب‌رییس شورای روابط‌عمومی، جایگاه روابط‌عمومی در ایران بخش، زمینه توسعه دانش روابط‌عمومی، دانش روابط‌عمومی دانش، روابط‌عمومی بخش دولتی، روابط‌عمومی استان خراسان و مشاور، شکل، تلاش، وظایف، سازمان، روابط‌عمومی ایران و حرکت‌های، واژه‌های کلیدی عرصه روابط‌عمومی، حرکات روابط‌عمومی، تعریف روابط‌عمومی، NGO ها، تعریف، انجمن روابط‌عمومی ایران

خلاصه ماشینی: "خوشبختانه از دهه شصت به این طرف‌ حرکات خوبی در زمینه توسعه دانش روابط عمومی در کشور شکل گرفته و زمینه‌های مناسبی برای بهره‌وری‌ مدیران روابط عمومی فراهم شده است تا کارشناسان‌ بتوانند به این علم مجهز شوند. گرچه این‌ حرکات کند انجام شده و گام به گام پیش رفته،اما جامعه‌ روابط عمومی به اصل رسیده است که خلاءها و کمبودهای بسیاری در ساختار کشور وجود دارد و باید به رفع آن پرداخت و به فکر ایجاد پشتوانه قوی در عرصه‌ دستگاه‌های دولتی شد. باتوجه به جایگاه روابط عمومی در ایران بخش‌ خصوصی و غیردولتی توانسته با تامل و ایجاد فشارهایی به بخش دولتی کم‌کم در این سیستم جایی‌ برای خود باز کند و روابط عمومی بخش دولتی نیز به‌ ناچار باید بپذیرد که روابط عمومی برخاسته از متن‌ جامعه است و به این اطمینان و تعیین و باور برسد،که‌ حرکت سازمان یافته روابط عمومی اگر متکی بر نظام‌ مردم‌سالاری دینی باشد می‌تواند در تحقق اهداف نظام‌ کوشا باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.