Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ها مظلوم واقع شده اند

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 71 تا 72)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، روابط‌عمومی انجمن مدیران صنایع استان، میلانی مدیر روابط‌عمومی انجمن مدیران، مدیر روابط‌عمومی انجمن مدیران صنایع، عمومی‌ها، مطبوعات، انجمن مدیران صنایع استان خراسان، روابط عمومی‌های استان خراسان موفق، مدیران، روزنامه

خلاصه ماشینی: "روابط عمومی‌ها موظف‌اند نیازهای مردم را شناسایی و برای پاسخگویی سازمان به سیاستگذاران‌ انتقال دهند این وجه اشتراک روابط عمومی و روزنامه‌نگاری است. انجمن روابط عمومی ایران به‌عنوان بهترین بخش فعال‌ در این عرصه باید فرهنگ مخاطبان خود را شناسایی کند و شیوه‌های صحیح ارسال پیام را معرفی نماید. در اینجا شکلی وجود دارد از طرفی شما می‌فرمایید،نیاز به الگوی بومی داریم چرا که‌ روابط عمومی در جامعه تعریف نشده و یک پدیده‌ وارداتی است و از سوی دیگر برای رسیدن به این‌ تعریف نگاه به بیرون را توصیه می‌کنید. اما در جامعه، این اتفاق نیافتاده و به جای آن‌که روابط عمومی حامی‌ مردم باشد همواره ابزار قدرت مدیران بوده است. متاسفانه نداریم پیام شما به کارگزاران روابط عمومی چیست؟ ما اگر دور هم جمع شویم و چراغ انجمن را روشن نگه‌ داریم و از حضور کارشناس استفاده کنیم و به فکر به‌ وجود آوردن یک الگوی مناسب باشیم موفق خواهیم‌ شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.