Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ها مظلوم واقع شده اند

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 71 تا 72)

خلاصه ماشینی:

"روابط عمومی‌ها موظف‌اند نیازهای مردم را شناسایی و برای پاسخگویی سازمان به سیاستگذاران‌ انتقال دهند این وجه اشتراک روابط عمومی و روزنامه‌نگاری است. انجمن روابط عمومی ایران به‌عنوان بهترین بخش فعال‌ در این عرصه باید فرهنگ مخاطبان خود را شناسایی کند و شیوه‌های صحیح ارسال پیام را معرفی نماید. در اینجا شکلی وجود دارد از طرفی شما می‌فرمایید،نیاز به الگوی بومی داریم چرا که‌ روابط عمومی در جامعه تعریف نشده و یک پدیده‌ وارداتی است و از سوی دیگر برای رسیدن به این‌ تعریف نگاه به بیرون را توصیه می‌کنید. اما در جامعه، این اتفاق نیافتاده و به جای آن‌که روابط عمومی حامی‌ مردم باشد همواره ابزار قدرت مدیران بوده است. متاسفانه نداریم پیام شما به کارگزاران روابط عمومی چیست؟ ما اگر دور هم جمع شویم و چراغ انجمن را روشن نگه‌ داریم و از حضور کارشناس استفاده کنیم و به فکر به‌ وجود آوردن یک الگوی مناسب باشیم موفق خواهیم‌ شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.