Skip to main content
فهرست مقالات

مهم ترین مساله در مفاهیم روابط عمومی «ارتباط اغنایی» است

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 73 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : آستان قدس رضوی، شورای مدیران آستان قدس رضوی، روابط‌عمومی آستان قدس، روابط‌عمومی، مدیر کل روابط‌عمومی آستان قدس، روابط‌عمومی آستان قدس بخش ارتباط، کل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی، ارتباطات، عمومی‌ها، مطلب روابط‌عمومی آستان قدس بخش، مدیران، دبیر شورای مدیران آستان قدس، رابطه روابط‌عمومی آستان قدس، ارتباط اغنایی، ترین مساله در مفاهیم روابط‌عمومی، زمینه مفاهیم نظری روابط‌عمومی، مفاهیم کاربردی روابط‌عمومی، ارتباط، برنامه‌های آستان قدس رضوی، مخاطبان، فرهنگی آستان قدس، ارتباطات اغنایی، سازمان، فعالیت و برنامه‌های آستان قدس، قدس رضوی در شورای عالی، فعالیت‌های روابط‌عمومی در خدمت ارتباطات، مجموعه فعالیت‌های روابط‌عمومی، مردم، روابط‌عمومی به ایجاد زمینه، فرهنگی

خلاصه ماشینی: "متاسفانه در مقالات و آثاری که در زمینه«روابط عمومی»ارایه می‌شود کمتر از نگاه متون دینی به این‌ موضوع مهم پرداخته شده است در حالی که باید عرض‌ کنم مطالب بسیار مهم و کارآمد در این عرصه وجود دارد که نمایانگر بودن«روابط عمومی»و ارتباط جدی آن را با مفاهیم و مسایل مختلف اجتماعی بیان می‌کند. نجات روابط عمومی‌ها از قیدوبند اجرای یک سری‌ برنامه‌های روزمره تشریفاتی و تلفیقاتی که معمولا بسیار کلیشه‌ای،تکراری است و مدیران روابط عمومی را از جایگاه‌ اصلی خود که برنامه‌ریزی و فرماندهی عملیات ارتباطی‌ موثر در جامعه است باز می‌دارد و آنها را به یک متخصص‌ نشریات مراسم مبدل می‌کند و از همه مهم‌تر نوع نگاه مدیران‌ و نحوه برخورد آنها با این موضوع می‌باشد. منتها آن چه اهمیت دارد این است که مجموعه‌ فعالیت‌های روابط عمومی در خدمت ارتباطات با مردم و اقشار مختلف قرار گیرد و بتواند مجموعه بزرگ معنوی‌ آستان قدس رضوی را به مردم معرفی و از دیدگاه‌های‌ مختلف برای رشد و توسعه و تقویت کیفیت سرمایه‌ها بهره‌مند گرداند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.