Skip to main content
فهرست مقالات

ایجاد تناسب میان منافع جامعه و سازمان، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است

(1 صفحه - از 77 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی، مدیران روابط عمومی‌های آستان قدس، ارتباطات، ایجاد تناسب میان منافع جامعه، میان منافع جامعه و سازمان، روابط‌عمومی، عمومی‌های، روابط‌عمومی آستان قدس رضوی، روابط عمومی‌های دستگاه مقدس رضوی، سازمان

خلاصه ماشینی:

"در این همایش که بیش از 50 نفر از مدیران روابط عمومی‌های تشکیلات وابسته به آستان قدس رضوی‌ حضور داشتند مدیر کل روابط عمومی آستان قدس‌ رضوی از اطلاع‌رسانی در دنیای امروز به‌عنوان یک‌ علم،هنر و توانایی بسیار مهم یاد کرد و افزود:افزایش‌ توان علمی و کارشناسی مجموعه از انجام کارهای‌ تکراری و کلیشه‌ای جلوگیری کرده و باعث توفیق در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها می‌شود. امیر خوراکیان‌ تدوین برنامه‌های راهبردی را مهم‌ترین موضوع مورد توجه روابط عمومی‌ها در تشکیلات مقدس رضوی ذکر کرد و اظهار داشت:با عنایت به ارتباط مستقیم دستگاه‌ ملکوتی حضرت رضا(ع)با آحاد مردم،به خصوص‌ زائرین مرقد منور هشتمین پیشوای شیعیان جهان‌ تدوین برنامه راهبردی که ضمن حفظ منافع موقوفات در جهت خدمت هرچه بیشتر به مخاطبان تلاش نماید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است وی،هماهنگی همسویی و همگرایی روابط عمومی‌های دستگاه مقدس رضوی را مهم‌ترین اصول مورد توجه دانست و گفت:با عنایت به‌ این اصول اساسی و مهم موفق خواهیم شد از استعدادها و توانایی‌های بسیار زیاد و گسترده آستان قدس رضوی‌ بیشتر بهره گرفته و اقدامات موثرتری داشته باشیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.