Skip to main content
فهرست مقالات

کتاب جامع تبلیغات

(2 صفحه - از 87 تا 88)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، کتاب جامع تبلیغات، قلم دکتر محمد بلوریان‌تهرانی، همت انجمن روابط‌عمومی ایران، قلم دکتر محمود محمدیان، لیست کتاب‌های منتشر‌شده با موضوع، عنوان تبلیغات و معرفی انجمن‌های، کتاب‌های منتشر‌شده با موضوع تبلیغات، محمد بلوریان‌تهرانی " انتشار، قلم علی فروزفر و مقالات

خلاصه ماشینی:

"در فصل یکم این کتاب که به مقالات اختصاص یافته است مقالاتی تحت عنوان‌"بازاریابی،روابط عمومی و مرزهای میانی آن‌"به قلم دکتر محمود محمدیان‌"درآمدی بر تبلیغات بازرگانی‌"به قلم‌ علی فروزفر و مقالات دیگر تحت عنوان‌"تبلیغات،خدمات عمومی‌"به قلم دکتر محمد رضا محمدی‌فر"تب تبلیغات،تحقیر تبلیغ‌"به قلم مهناز رونقی‌"،مسأله‌شناسی تبلیغات در ایران‌"به‌ قلم کیومرث امیری‌"،دنیای رنگ و بی‌رنگ‌ها،تبیین یا توجیه‌"بیتا شاه‌منصوری‌"چگونه یک برنامه‌ هماهنگ تبلیغاتی را طراحی و اجرا کنیم‌"به قلم دکتر محمد بلوریان‌تهرانی‌"انتشار یافته است. در بخش آخر کتاب که بخش اطلاع‌رسانی می‌باشد لیست کتاب‌های منتشر شده با موضوع تبلیغات‌ ،مقالات منتشر شده در مطبوعات با این موضوع در دو محور تئوری و کاربردی و همچنین لیست‌ پایان‌نامه‌ها با عنوان تبلیغات و معرفی انجمن‌های تبلیغاتی و بازاریابی در جهان و تبلیغات در کتابخانه‌های الکترونیک معرفی شده است. کتاب جامع تبلیغات،کتاب ارزشمندی است که می‌تواند قابل استفاده و بهره‌برداری مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سراسر کشور و تمامی دانش‌پژوهان و پژوهشگران علم و هنر" ارتباطات‌"و"تبلیغات‌"باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.