Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: روابط عمومی برتر و ضرورت بازخوانی رویه ها و روش ها

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی برتر و ضرورت، ضرورت بازخوانی رویه‌ها و روش، اطلاعات، بازخوانی رویه‌ها و روش ها، روابط‌عمومی وظیفه مهندسی افکار عمومی، روابط‌عمومی برتر از بررسی فعالیت‌ها، نگرشی ارزیابی روابط عمومی‌ها، ارزیابی، سازمان، فضای تعامل سازمان و مخاطبان، روابط‌عمومی با مخاطبان عامل، روابط عمومی‌ها و انتخاب روابط‌عمومی، جراحت‌زدایی از افکار عمومی، سوال، تعامل، شرایط شکل‌گیری و هدایت افکار، نگرش سیستمی در خدمت روابط‌عمومی، هدایت و کنترل، درج، روابط‌عمومی تغییری، روابط عمومی‌ها، خدمات، عامل، میزان تعامل، برنامه‌ریزی خدمات ارتباطی، رسانه‌ها درج، ساختار وظیفه‌ای سنتی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها، کنترل نظام ارتباطی سازمان، تغییری

خلاصه ماشینی: "روابط عمومی برتر و ضرورت بازخوانی رویه‌ها و روش‌ها در جوامع امروز هدایت و کنترل و ترمیم و جراحت‌زدایی از افکار عمومی نه تنها یک دغدغه بلکه مهمترین دغدغه حکومت‌ها، دولت‌ها،دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسسات به حساب می‌آید. امروز دیگر روابط عمومی‌ها را با تعداد مطالبی که در نشریات درج می‌کنند،یا زمان تیزرها و فیلم‌هایی که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌کنند و امثال آنها ارزیابی نمی‌کنند،بلکه میزان تعامل یک روابط عمومی با مخاطبان عامل اصلی است. امروز روابط عمومی را با تعداد و حجم‌ سوالاتی که در رسانه‌ها درج و به آنها پاسخ گفته‌اند ارزیابی نمی‌کنند بلکه چگونگی فعالیت و نتیجه‌گرا بودن آن املاک است. در چنین نگرشی ارزیابی روابط عمومی‌ها و انتخاب روابط عمومی برتر از بررسی فعالیت‌ها فراتر و به بررسی چگونگی رهبری، هدایت و کنترل نظام ارتباطی سازمان ارتقا می‌یابد و"هستی‌"رو به تکامل و تعالی آن معنی و مفهوم پیدا می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.