Skip to main content
فهرست مقالات

معیارهای انتخاب روابط عمومی برتر در کشور با استانداردهای بین المللی فاصله زیادی دارد

مصاحبه شونده:

(1 صفحه - از 35 تا 35)

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) معیارهای انتخاب‌ روابط عمومی برتر در کشور، با استانداردهای بین المللی‌ فاصله زیادی دارد سید بهروز میرحسینی،مدیر کل روابط عمومی و امور بین المللی سازمان امور مالیاتی کشور: -نقش روابط عمومی را در عصر اطلاعات و کمبودها و کاستی‌ها را در این راستا چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بی‌شک در عصر ارتباطات و تکنولوژی،روابط عمومی و یا به‌ عبارتی دیگر واحدهای ارتباطات،درون و برون سازمان به عنوان‌ آیینه تمام نمای سازمان‌ها و نهادها محسوب می‌شوند و وظایفی‌ همچون ایجاد پل ارتباطی با مردم،انعکاس اخبار عملکرد و فعالیت‌ها به مطبوعات در جهت آگاهی افکار عمومی را به عهده دارند. بنابر این روابط عمومی موفق‌ روابط عمومی است که بتواند همواره شرایط مناسب برای ایجاد تعامل بین عوامل خارجی و داخلی ایجاد کند به ویژه سازمان‌هایی‌ همچون سازمان امور مالیاتی کشور که بیش از کلیه سازمان‌ها و ادارات با مردم تماس دارد و از طرفی نیز باید تفاهم بیشتری در جهت خواست‌ها و تمایلات متقابل فی‌مابین یک سازمانو مردم‌ به صورت شفاف و روشن به وجود بیاورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.