Skip to main content
فهرست مقالات

خصوصیات رسانه ارتباطی

(6 صفحه - از 36 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : رسانه‌ها ،اطلاعات ،رادیو ،خصوصیات رسانه ارتباطی ،مطبوعات ،روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،ارتباطات ،ارتباط ،محیط نزدیک خبرگزاری آسوشیتدپرس ،رادیو و تلویزیون ،تشکیلاتی ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،بخش ارتباط با رسانه‌های روابط‌عمومی ،فعالیت‌های ارتباط رسانه‌ای در روابط‌عمومی ،محیط ،خبرگزاری آسوشیتدپرس ،روزنامه ،سازمان ،مخاطب ،سیستم ،سینمایی ،ارتباطات رسانه‌ای در روابط‌عمومی ،سیستم خبرگزاری آسوشیتدپرس ،واحد مطبوعات ،پیام ،بخش ارتباط با رسانه‌ها ،اعتبار ،بخش‌های مطبوعات و رادیو ،رسانه‌های ارتباطی روزنامه بیش

خلاصه ماشینی:

"بخش ارتباط با رسانه‌ها در یک روابط عمومی نیز با توجه به ماهیت کاری و حساسیت‌های مرتبط به‌ آن باید در نقطه تماس و ارتباط مستقیم روابط عمومی با حوزه مدیریت سازمان قرار داشته باشد و شاید اهمیت و حساسیت بیش از پیش این بخش از روابط عمومی‌ها باشد که توجیه‌کننده و دارای استدلال‌های لازم برای انجام وظیفه روابط عمومی زیر نظر مستقیم رییس سازمان است:چرا که بخش ارتباط با رسانه‌ها تنظیم‌کننده و رابط اصلی‌ سازمان با مراکز رسانه‌ای مهمی چون مطبوعات،رادیو و تلویزیون و... -نمودار تشکیلاتی وضعیت ساختار سازمانی و تشکیلاتی بخش ارتباط با رسانه‌ها در یک روابط عمومی‌ کارآمد دارای نگاه و برنامه عمل تخصصی برای محورهای فعالیت سه‌گانه در بخش های‌ مطبوعات و رادیو و تلویزیون است،به نحوی که واحدهای مطبوعات،رادیو و تلویزیون‌ به عنوان بخش‌های اصلی فعالیت و ارتباط مدنظر است و واحدهای فرعی چون واحد تامین اطلاعات رسانه‌ای،واحد بررسی و تحلیل رسانه‌ها و واحد بریده نشریات تکمیل‌ کننده برنامه عمل و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ارتباط رسانه‌ای در روابط عمومی‌ را تشکیل می‌دهند. -وضعیت نیروی انسانی بخش ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی به واسطه آن‌که دارای ماهیت و کارکرد رسانه‌ای است،نیازمند نیروی انسانی و کارشناسان متخصص در امر ارتباطات،روزنامه‌ نگاری و اطلاع‌رسانی است و به تجربه ثابت شده روابط عمومی‌هایی که برای انجام‌ وظایف این بخش از روزنامه نگاران و کارشناسان آگاه به مسایل ارتباطات و روزنامه‌ نگاری و نویسندگی استفاده کرده‌اند در پیشبرد امور این بخش از توفیق بیشتری‌ برخوردار بوده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.