Skip to main content
فهرست مقالات

خبر

(10 صفحه - از 48 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، وظیفه روابط عمومی‌ها ایجاد تفاهم، صنعت برق، مدیران، مدیران روابط عمومی‌های صنعت برق، سازمان، جشنواره نشریات روابط عمومی‌های کشور، استان، جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت‌نفت، روابط عمومی‌ها

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) خبر وظیفه روابط عمومی‌ها ایجاد تفاهم بین سازمانها و مخاطبان است سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت برگزار می‌شود وظایف و نقش دوایر روابط عمومی از منظر مدیران فعال در این عرصه در استان یزد روابط عمومی‌ها در توجیه مراجع بیرونی در مورد واقعیت‌های صنعت برق نقش موثری دارند دیدار معاون دبیر کل و مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد از کشور ایران تقدیری از نشریات روابط عمومی‌های سازمانها شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی در کلیه سازمان‌های آموزش و پرورش کشور تشکیل می‌شود دومین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات،ارگانها و نهادهای شهرستان مهاباد گزارش برگزاری مراسم روز زمین پاک (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) میرزا بابا مطهری‌نژاد عضو هیات‌ مدیره انجمن روابط عمومی ایران: وظیفه روابط عمومی‌ها ایجاد تفاهم بین سازمان‌ و مخاطبان است در آستانه هفته منابع طبیعی همایشی با حضور مسوولان روابط عمومی ادارات‌ استان قزوین برگزار شد. اما هیات مدیره انجمن‌ متخصصان روابط عمومی‌کشور و اساتید دست‌اندرکار جشنواره به اتفاق، سرمقاله‌های مجله بانک مسکن از شماره‌های 20 تا 35 را با عناوین‌ یادداشت‌های پراکنده به دلیل نگاه مدیریتی‌ و استفاده همگانی مخاطبان و با تاکید بر بیان شجاعانه و صراحت در موضع‌گیری‌ را مورد تقدیر تشکر خاص قرار می‌دهد و در بخش ویژه،جایزه و لوح برگزیده‌ سرمقالات این دوره از جشنواره را به‌ استاد ناصر بزرگمهر به خاطر نگارش‌ بیش از 1000 سرمقاله در 30 سال گذشته‌ در نشریات و خبرنامه‌های جشنواره‌های‌ مختلف،ادارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،تاتر کشور،کانون پرورشی‌ فکری کودکان و نوجوانان،فدراسیون‌های‌ ورزشی،شهرداری‌ها،بانک‌ها،انجمن‌ روابط عمومی ایران،دانشگاه‌ها و ده‌ها سازمان دیگر و مطبوعات کشور اهدا می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.