Skip to main content
فهرست مقالات

گزارش ویژه: ششمین گردهمایی مسؤولان روابط عمومی های صنعت نفت

(7 صفحه - از 86 تا 92)

کلید واژه های ماشینی : گردهمایی مسوولان روابط عمومی‌های صنعت‌نفت، نفت، مدیر کل روابط‌عمومی وزارت نفت، روابط‌عمومی، عمومی‌های، گردهمایی مسوولان روابط عمومی‌های شرکت‌های، گردهمایی مسوولان مسوولان روابط عمومی‌های، روابط عمومی‌های صنعت‌نفت، صنعت‌نفت، جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور، به‌صفحه تصویرمراجعه، گردهمایی مسؤولان روابط‌عمومی‌های صنعت‌نفت، عمومی‌های وزارت نفت، مدیر، سازمان روابط‌عمومی وزارت نفت، روابط‌عمومی اصلی در جشنواره روابط، مدیر کا روابط‌عمومی وزارت نفت، سازمان، جشنواره مطبوعات، عمومی‌های شرکت‌های تابع وزارت نفت، ششمین گردهمایی، روابط عمومی‌های صنعت‌نفت بهترین، نظام روابط‌عمومی کشور، گردهمایی خانواده روابط‌عمومی صنعت‌نفت، روابط عمومی‌های وزارت نفت، روابط عمومی‌های صنعت‌نفت به هدف، اداره‌کل روابط‌عمومی، ساختار، روش‌های وزارت نفت دکتر فرهنگی، اداره‌کل روابط‌عمومی ایجاد خبرگزاری صنعت‌نفت

خلاصه ماشینی: "(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) از گذشته تا امروز مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسوولان روابط عمومی‌های صنعت نفت به هدف اصلی این نشست که گردهمایی‌ خانواده روابط عمومی صنعت نفت و تبادل نظر است تاکید کرد و گفت:یکی از اهداف‌ اصلی در این نشست مرور فعالیت‌های انجام‌شده طی یک سال اخیر و اعلام برنامه‌های‌ آینده است. بازنگری در سازمان روابط عمومی‌ها وی در ادامه به بازنگری سازمان روابط عمومی وزارت نفت و ایجاد پست‌های جدید از جمله پست امور جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه نمایشگاه‌ نفت و گاز و پتروشیمی و جشنواره‌های مختلف در مجموعه اداره کل برگزار می‌شود ایجاد پست در این زمینه بسیار ضروری بود. جشنواره فیلم نفت مدیر کا روابط عمومی وزارت نفت ضمن اشاره به برپایی موفقیت‌آمیز جشنواره بین‌ المللی فیلم نفت در آذرماه 82 در استان خوزستان و تجلیل و قدردانی از تمام عوامل اجرایی‌ به خصوص شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز و پالایش و پخش آبادان و روابط عمومی‌های آنان گفت:این جشنواره در سطح بین المللی با حضور 17 کشور برپا شد و میهمانان خارجی و داخلی فراوانی داشت و بسیاری از هنرمندان،کارگردانان و دست‌ اندرکاران عرصه فیلم و سینما در آن حضور فعالانه داشتند. آخرین سخنران این نشست،دکتر صرافی‌زاده بود که در خصوص نحوه حضور روابط عمومی در نمایشگاه مطالبی را عنوان کرد و گفت:اگر بخواهیم خواسته‌هایمان را براساس‌ محدودیت‌های خود تامین کنیم،برای حضور در عرصه جهانی به‌طور حتم دچار کمبود خواهیم شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.