Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار

(1 صفحه - از 3 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : انجمن روابط‌عمومی ایران، عمومی‌های، دوره انتخابات هیئت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی، روابط عمومی‌های صنعت برق ایران، روابط عمومی‌های برتر صنعت برق، آموزش انجمن روابط‌عمومی ایران، اخبار، دوره کلاسهای آموزش انجمن روابط‌عمومی، بن‌بست‌های تئوریک علوم انسانی، فلسفه وجودی انجمن روابط‌عمومی، ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت، سال جاری در شرکت آب، روابط‌عمومی ایران در رشته روابط‌عمومی، پایان بهمن‌ماه سال جاری پایان، دور، جامعه و روابط‌عمومی، علوم انسانی، مدیریت، انتخابات در انجمن روابط‌عمومی، حل بن‌بست‌های تئوریک علوم، شرکتهای آب و فاضلاب، روابط عمومی‌های، برگزاری اولین دوره، کاربردی انجمن روابط‌عمومی، اعضای اصلی و علی‌البدل، عوامل موثر، عوامل، عمومی‌های شرکتهای آب، انقلاب شناسائی‌شده، گزارش خبرنگار روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "چنین توجه‌هائی ما را به یافتن تئوری‌های‌ مورد قبول و موردنیاز در زمینه روابط عمومی کمک می‌کند و اما یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای حل تئوریک مسائل‌ علوم انسانی از جمله روابط عمومی‌ تشکل‌هائی است که قادر باشد علم و تجربه و عالم و عامل را به هم نزدیک کند و به دور از فشارها و تنگ‌نظریها و اجباری‌های سلیقه‌ای‌ این مباحث را بپروراند و به داوری بنشیند و این همه جز با تجمیع استعدادهای انسانی و منابع و مآخذ پراکنده میسر نمی‌شود. اگر انجمن روابط عمومی بتواند در رسیدن به‌ نظریه‌های مبتنی بر ادبیات و بینش‌ انقلاب دست پیدا کند و مجموعه روابط عمومی‌های کشور را که یک خانواده بسیار گسترده و فراگیر و یک نیاز رو به تزاید در همه‌ شقوق است. کار بررسی این روابط عمومی‌ها در بخشهای مختلف شرکتهای برق منطقه‌ای، شرکتهای توزیع،مدیریت تولید و نیروگاهها و سایر شرکتهای وابسته به‌ صنعت برق،که در آبان‌ماه سال جاری‌ آغاز شد،قرار است تا پایان بهمن‌ماه سال‌ جاری پایان یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.