Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی

(1 صفحه - از 9 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی ،روابط‌عمومی ،ایجاد حس اشتراک کمک ،ارتباطاتی ،مردم و مسؤولیت اجتماعی ،روابط‌عمومی به مسؤولان روابط‌عمومی ،کروکبرگ ،شهروندان ،مسؤولیت اجتماعی سر‌و‌کار ،بخش روابط‌عمومی بیش ،جامعه ،مشارکت ،دست‌اندرکاران روابط‌عمومی ،سازمان ،سازمان و جامعه جهت آگاهی ،جامعه جهت آگاهی از منافع ،روابط‌عمومی مطرح ،مشارکت شهروندان ،Starck ،توجه جامعه به ایجاد محیطی ،نقش روابط‌عمومی ،آثار داشنمندانی ،روابط‌عمومی مورد بازنگری واقع‌شده ،اقناع و دستکاری مورد توجه ،ارتباط ،کمک توأم به سازمان ،فعالیتهایی ،مفاهیم دوگانه مسؤولیت ،سازمانها در ایجاد حس ،آثار جامعه‌شناسان مکتب شیکاگو

خلاصه ماشینی:

"در آثار داشنمندانی چون جورج هربرت مید ṣ(George Herbert Mead) تورشتاین وبلن‌ ṣ(Thorstein Veblen) کروکبرگ (Kruckeberg) واستارک ṣ(Starck) (1988)نقش روابط عمومی مورد بازنگری واقع شده است. به‌ صورتی که دیگر مفاهیم رایج مدافعه،اقناع و دستکاری مورد توجه نبوده،در عوض، روابط عمومی به‌عنوان ارتباطی تعاملی، مشارکتی و پیچیده توصیف می‌شود که بطور بالقوه به ایجاد حس اشتراک کمک می‌کند. در واقع آنچه موردنظر آنان است، یک الگوی مناسب برای روابط عمومی است که‌ مردم را در تماس و ارتباط با یکدیگر قرار می‌دهد. در اینجا مواردی را که این الگو به آنها اشاره‌ دارد و آگاهی از آنها برای مسؤولان روابط عمومی می‌تواند جالب‌توجه باشد،مطرح‌ می‌شود: 1-کمک توأم به سازمان و جامعه جهت آگاهی‌ از منافع متقابل. فرد Fred بر روندهایی اشاره می‌کند که خطمشی‌ متصدیان آینده روابط عمومی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و این تأکید در توجه جامعه به‌ ایجاد محیطی سالم و حیات‌بخش انعکاس‌ یافته است(فرصتهای روابط عمومی 1989)."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.