Skip to main content
فهرست مقالات

نقش اخلاق در رفتار مصرف کننده

نویسنده: ؛

زمستان 1384 - شماره 17 (8 صفحه - از 119 تا 126)

کلیدواژه ها : رفتار مصرف کننده ،اخلاق ،تصمیم گیری

کلید واژه های ماشینی : رفتار مصرف‌کننده ،ویتل ،قضاوتهای اخلاقی ،غایت شناسانه ،ارزیابی وظیفه شناسانه ،فرایند تصمیم‌گیری ،وظیفه شناسانه ،شناسانه ،تصمیمات اخلاقی ،فرایند تصمیم‌گیری اخلاقی ،تئوری عمل ،PP ،مدل یاد شده ،باورهای اخلاقی ،تصمیم‌گیری اخلاقی ،مدل موضوع ،اعمال اخلاقی ،تاثیر قرار می‌دهد ،· مخاطره ،تئوری رفتار ،No ،خصوص ،رویکردهای گوناگون ،یاد شده ،قوانین اخلاقی ،رفتار برنامه‌ریزی شده ،باورهای اشخاص ،شدت اخلاقی ،مورد توجه ،بهترین نتایج

امروزه شاهد توجه روزافزونی نسبت به نقش اخلاق در زمینه تصمیم گیری خرید و رفتار مصرف‌کننده در سطح بین المللی می باشیم. لذا در این مقاله سعی شده است با استفاده از رویکردهای گوناگون و عمده ترین تئوری‌ها و مدل‌های مطرح شده در این زمینه (شامل تئوری هانت- ویتل، مدل موضوع- مخاطره- قضاوت، تئوری عمل مدلل) به بررسی نحوه اتخاذ تصمیمات اخلاقی در زمینه خرید بپردازیم.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.