Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (6 صفحه - از 135 تا 140)

کلید واژه های ماشینی : جهانگردی، فعالیت‌های بازاریابی دستگاه دولتی متولی، عنوان مدیریت دستگاه دولتی متولی، مدیریت، دستگاه دولتی متولی، متولی امور جهانگردی شکل‌های، کتاب، مدیریت فناوری اطلاعات، مسافرت، توسعه

خلاصه ماشینی: "کتاب مدیریت جهانگردی دربردارنده سه بخش مبانی،آثار و راهبردها است‌ که هر کدام خود شامل پنج فصل است: در فصل اول کتاب با نام تعاریف و مفاهیم جهانگردی،نویسنده ضمن‌ بیان تاریخچه و آمارهای معرف توسعه آن و تعاریف جهانگردی از دو بع د عرضه و تقاضا،مدیریت آن را در سه سطح دولت(برای تعیین سیاست‌ها و چارچوب استراتژی)،سازمان‌های متولی امور عملیاتی و توسعه(هتل‌ها، تسهیلات اسکان،مراکز تفریحی و... فصل پنجم دستگاه دولتی متولی امور جهانگردی(1)-نام دارد که در این‌ کتاب جایگزین اصطلاح سازمان ملی جهانگردی(2)-شده است. فصل دهم مدیریت و برنامه‌ریزی به این نکته مهم اشاره دارد که در کشورهای در حال توسعه بیشتر از طرح‌های جامع(3)-جهانگردی که تنها (1)- )ATG(noitartsinimdAmsiruoT tnemnrevoG (2)- )OTN(noitazinagrO msiruoT lanoitaN (3)- snalp etaroproC یک بار تهیه و سپس بارها ا صلاح می‌شود،استفاده می‌گردد،در حالیکه در کشورهای توسعه یافته شیوه برنامه‌ریزی مستمر و پویا(1)-رایج است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.