نویسنده: حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
تحقیقات بازاریابی نوین پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها: تجربه مصرف کننده روش شناسی paradigm پارادايم consumer پديدار شناسی وجود گرا
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.