Skip to main content
فهرست مقالات

میزان به کارگیری فن آوری نوین اطلاعاتی در برنامه درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته

نویسنده: ؛ ؛

بهار و تابستان 1383 - شماره 41 علمی-ترویجی (26 صفحه - از 185 تا 210)

کلیدواژه ها : فن‌آوری اطلاعات ،کتابداری و اطلاع‌رسانی ،آموزش

کلید واژه های ماشینی : برنامه درسی دانشجویان مقاطع ،مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته ،دانشجویان مقاطع کارشناسی ،اطلاعاتی در برنامه درسی ،مقطع کارشناسی ،برنامه درسی دانشجویان ،مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ،دانشجویان کارشناسی با نرم‌افزارها ،میانگین میزان آشنایی دانشجویان ،ارشد ،آموزش کامپیوتر در مقطع ،رشته کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ،بانک‌های اطلاعاتی ،کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ،کارشناسی‌ارشد ،کارشناسی ارشد ،دانشجویان کارشناسی ،برنامه درسی ،کتاب‌داری و اطلاع ،میزان آشنایی دانشجویان ارشد ،کارشناسی‌ارشد رشته کتاب‌داری ،دانشجویان کارشناسی ارشد ،کار با کامپیوتر ،سایت‌های اینترنت ،آشنایی دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی‌ارشد کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ،میزان به‌کارگیری فن‌آوری نوین ،رشته کتاب‌داری ،آشنا ،میزان آشنایی دانشجویان

در این مقاله سعی می‌شود به بررسی میزان به کارگیری فن‌آوری‌های نوین در برنامه‌ درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر دانش‌آموختگان این رشته پرداخته شود.هدف این پژوهش یافتن پاسخ این سؤال است که آیا کتابداران فارغ التحصیل شده در عمل می‌توانند به‌عنوان یک متخصصی اطلاع‌رسانی انجام‌ وظیفه کنند،یا لازم است در محتوای دروس و شیوه تدریس در این مقاطع تغییراتی ایجاد شود.در این راستا نظرات دانشجویان این رشته را جویا شده،در جهت برآورد نیازهای‌ آموزشی آنان در حوزه فن‌آوری اطلاعات،با استفاده از نظرات نظریه‌پردازان این حوزه، پیشنهاداتی ارائه شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.