Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی روش 360 درجه برای ارزشیابی عملکرد سازمانهای خدماتی

نویسنده: ؛

مترجم: ؛

دی 1379 - شماره 36 (12 صفحه - از 139 تا 150)

کلید واژه های ماشینی : ارزشیابی عملکرد ،روش ارزشیابی ،روش ارزشیابی عملکرد ،عملکرد سازمانی ،استراتژیک ،اساس ارزشیابی عملکرد ،ارائه خدمات ،مدیریت سازمان ،کیفیت خدمات ،عملکرد مدیریت ،مشتریان خارجی ،استراتژیک خدمات ،فرایند ارزشیابی ،ابزارهای ارزشیابی ،واحدهای سازمانی ،واحدهای سازمان ،نتایج ارزشیابی ،برنامه‌ریزی استراتژیک ،طرح ارزشیابی ،مورد ارزشیابی ،نظام ارزشیابی ،اساس ارزشیابی ،عملکرد هر ،منابع اطلاعاتی ،واحدهای مرتبط ،خواسته می‌شود ،ارائه می‌دهند ،مورد استفاده ،قرار دهند

روش 360 درجه برای ارزشیابی عملکرد، ابزاری راهبردی برای بازنگری تداوم صحت و سقم عملکرد سازمانی است. این روش در برنامه‌ریزی استراتژیک خدمات و هدفگذاری قابل استنباط است. بازخوردهای هدفدار و موضوعی از جانب تهیه‌کنندگان، ارائه‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمات، اساس ارزشیابی عملکرد را شکل می‌دهد. از اصول این روش ارزشیابی عملکرد می‌توان به اصل مشتری‌مداری در ارائه خدمات اشاره کرد. تقویت سیستم ماتریسی مدیریت جامع کلی از جمله دستاوردهای این روش است. دیگر اینکه این روش ارزشیابی زمینه را برای ظهور TQM فراهم می‌سازد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.