خلاصه ماشینی:
البته مدارس موضوعی از جهت اسکان دچار مشکلاتی هستند و وضعیت کلاسها بهدلیل جابهجاییهای مکرر برای استفاده از تجهیزات هر درس، سبب نارضایتی معلمان و دانشآموزان شده است و آنها این نارضایتی را ابراز کردهاند.
تحلیل دادهها در مورد پرسش دوم پرسش دوم تحقیق در پس سنجش نظرات مدیران و معلمان مدارس مشمول در مورد کم و کیف دورههای آموزشی برگزار شده و زمینة کلاسهای موضوعی است.
نتایج حاصل از پردازش نظارت با استفاده از آزمون کالموگروف اسمیرنوف نشان میدهد که تفاوت میانگین مشاهده شده و میانگین نظری در رابطه با کم و کیف دورههای آموزشی هم از نظر مدیران و هم معلمان در هیچ یک از زمینههای اشاره شده از لحاظ آماری معنادار نیست.
اطلاعات بهدست آمده از اولین منبع شامل نظرات مدیران، معلمان، دانشآموزان و والدین در مدارس مشمول نشان میدهد که تفاوت میانگین مشاهده شده معنادار است.
امکانسنجی برای توسعة طرح کلاسهای موضوعی و بررسی نیازهای آموزشی مدیران و معلمان در جهت برنامهریزی کمی و کیفی از دیگر پیشنهادهای پژوهشی این تحقیق است.