Skip to main content
فهرست مقالات

12 درس مهم در خرده فروشی

نویسنده:

(4 صفحه - از 49 تا 52)

کلید واژه های ماشینی : فروش، خرده‌فروشی، مشتریان، کسب و کار، قیمت، نقدینگی، درس مهم در خرده‌فروشی، پول، سود، موفقیت

خلاصه ماشینی:

"آیا می‌دانید که مشتریان برای چه از فروشگاه شما خرید می‌کنند؟(خدمات، تسهیلات،قیمت) آیا به پیشنهادات مشتریان خوبتان در راه ترقی کسب و کار توجه می‌کنید؟ آیا برای تعیین نیازهای مشتریان در فروشگاه از پرسشنامه استفاده می‌کنید؟ آیا تا کنون سعی در بازگرداندن‌ مشتریان از دست رفته یا غیرفعال داشته‌اید؟ 5-سوابق مالی خوب را حفظ کنید: اگر نمی‌دانید که پول شما کجا می‌رود، به زودی بازی را واگذار خواهید کرد. آیا به کارکنان خود آموزش می‌دهید تا طبق یک روش حرفه‌ای با مشتریان رفتار کنند؟ آیا برنامه‌ای برای پاداش دادن در مقابل تلاش‌های بیشتر و ایده‌های خلاق‌ کارمندان خود دارید؟ آیا به کارمندان خود اختیار تصمیم‌گیری‌های مهم را-حتی اگر به معنای‌ از دست دادن پول باشد-می‌دهید؟ 8-تصویر و ذهنیت ممتاز خود را توسعه دهید: تصویر و ذهنیتی که شما ایجاد می‌کنید بسیار مهم است و تمامی حوزه کسب و کارتان را به هم متصل می‌کند. آیا کسب و کار شما منحصربه‌فرد است و آیا کالا و محصولات خود را با گوشه‌ای از بازار که رقیبان به آن وارد نشده‌اند،سازگار کرده‌اید؟ آیا از بروشور برای یادآوری خدمات‌ و محصولاتی که به مشتریان ارائه می‌دهید استفاده می‌کنید؟ آیا خطمشی‌ها و فرمول‌های سایر فروشگاه‌های موفق را در کار خود اجرا می‌کنید؟ یا موقعیت فروشگاه خود را هر سال‌ با توجه به ظاهر و قابلیت‌ها نوسازی‌ می‌کنید؟ 9-دارایی‌های خود را کنترل کنید: نقش دارایی شما،ایجاد فروش است. کنترل سرمایه در دارایی تخفیف کمتر دادن تا حد ممکن کنترل کسری‌ها توسعه فرآیند خرید 10-برای درک کامل طبیعت‌ خرده‌فروشی خرید و برای سود قیمت‌گذاری کنید: چیزی که باید با آن شروع کرد این مفهوم‌ است که قیمت اولیه کالای شما،برآوردی‌ موقت از چیزی است که مشتری تمایل به‌ صرف کردن دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.