Skip to main content
فهرست مقالات

دانش آفرینی، کلید طلایی نوآوری مداوم و رقابت پذیری پایدار

نویسنده: ؛

کلیدواژه ها : مدیریت دانایی ،دانش آفرینی ،نوآوری‌ سازمانی ،ارزش آفرینی ،دانش ضمنی ،دانش آشکار

کلید واژه های ماشینی : مدیریت دانایی ،دانایی ،آفرینی ،مزیت رقابتی پایدار ،مزیت رقابتی ،نوآوری در سازمان ،دانش آفرینی ،فرآیند نوآوری ،حفظ مزیت رقابتی ،ارزش آفرینی ،مفهوم مدیریت دانایی ،مهمتر ارزش آفرین ،کارکرد مدیریت دانایی ،رقابت‌پذیری پایدار ،مستمر ،یک‌سازمان ،تبادل دانایی ،محصولات و خدمات ،آفرینی و ارزش ،مهمترین کارکرد مدیریت ،دانایی مدیریت ،دانایی و نوآوری ،طریق یادگیری ،ارائه خدمت ،طریق نوآوری ،تولید محصولات ،جدید ،فرآیندهای جدید ،مهمترین ،ارائه می‌دهند

مدیریت دانایی از الزامات اساسی فرآیند نوآوری درسازمان محسوب می‌شود.محرک‌های استراتژیک مدیریت دانایی با عواملی همچون حفظ و توسعه سرمایه ذهنی‌سازمان،چگونگی بهبود عملکرد و یادگیری‌سازمانی و ارتقاء سطح‌ نوآوری مستمر درسازمان سر ون کار دارد.ارزش آفرینی و ارزش افزایی برای مشتریان با استفاده از خاصیت اهرمی دانش و با مهمترین کارکرد مدیریت دانایی یعنی دانش‌آفرینی امکان‌پذیر خواهد بود. امروزه دانایی به عنوان منبعی استراتژیک،غیر قابل تقلید،غیر قابل جایگزین و از همه مهمتر ارزش آفرین(برای مشتریان) ابزاری را در جهت تولید محصولات و خدمات نوآورانه به منظور کسب و حفظ مزیت رقابتی پایدار در اختیارسازمان‌ها قرار داده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.