Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام های آموزشی

نویسنده: ؛

کلیدواژه ها : آموزش ،اثربخشی ،کیفیت ،شهخص‌های ارزیابی

کلید واژه های ماشینی : کیفیت آموزش ،ارزشیابی کیفیت ،برنامه‌های آموزشی ،واحدهای آموزشی ،ارزیابی کیفی ،استمرار در کیفیت آموزش ،نظام آموزشی ،فرآیند آموزش ،ارزیابی کیفیت ،اثربخشی آموزش ،برنامه‌های آموزشی از اهمیت ،شاخص‌های ارزیابی ،کیفیت آموزشی ،ارتقای کیفیت ،سازمان‌های صنعتی ،درسازمان‌های صنعتی ،مدیران آموزش ،ارتقا عملکرد ،تضمین کیفیت ،دوره‌های آموزشی ،اثربخشی و کیفیت ،کیفیت و اثربخشی ،بهبود کیفیت ،مهمترین ،نتایج آموزش‌ها ،اندازه‌گیری شاخص ،هدفی پیش‌بینی شده ،پیش‌بینی شده ،میزان کیفیت ،مسایل مهم

در حال حاضر استمرار در کیفیت آموزش تبدیل به یکی از مسایل مهم واحدهای آموزشی به ویژه درسازمان‌های‌ صنعتی گردیده است.اغلب واحدهای آموزشی،صرف نظر از حجم‌سازمانی،نوع فعالیت‌ها و ساختار موبوطه،در هدف‌های اعلام شده خود ادعا دارند که درصدد رشیدن به بهترین کیفیتی هستند که از آنان انتظار می‌رود،اما چگونه‌ حصول این کیفیت را کنترل می‌کنند؟و تا چه حد برای حفظ کیفیت،موفق هستند؟این مقاله بر آن است که با رویکرد تحلیلی نشان دهد چگونه می‌توان با استفاده از شاخص‌های مناسب کیفیت آموزش را در سطح بهینه کنترل و حفظ نمود؟

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.