خلاصه ماشینی:
"چرا رضایت مشتری با منابع انسانی آغاز میشود ترجمه:مهران فصیحیحور (بهتصویرصفحهمراجعهشود) شاهدی متقاعد کننده وجود دارد مبنی بر اینکه منابع انسانی موجبات رضایت مشتری را فراهمآورده و از طریق توجه دقیق به نحوه استخدام،آموزش و تربیت نیروی انسانی و نیز توجه به چگونگی برخورد با این منابع در کار میتوان درآمد شرکتی را تضمین کرد.
این شخص کسی است که تمایل دارد توازنی ایجاد کند بین علائق خود، یکی از راههای جبران کاستیهای موجود هنگام برقراری ارتباط بصورت غیر حضوری،آموزش تکنیکهای«گوش دادن فعال» بعبارتی بازگوئی و خلاصه کردن اظهارات به کارمندان بخش خدمات به مشتری است.
» Talent,INC یک شرکت مشاورهای در زمینه منابع انسانی در LincolnṣNebraska ،سیستمی را برای ارزیابی متقاضیان کار طراحی کرده اس تک پاسخهای آنان را که طی مصاحبهای باز و بدون محدودیت دریافت میشود با تحلیلهایی از ویژگیهای برترین کارمندان حیطه کاری مورد نظر مقایسه میکند.
این آژانس مسافرتی تاکید دارد به اینکه به همکاران بخش خدمات به مشتری بیاموزد «زبان موقر»را هنگام برقراری ارتباط با مشتریان بکار ببرند که همان کلمات و عباراتی است که به قصد ایجاد لحن مودبانه،احترام و توجه به جزئیات به کار گرفته میشوند.
اعمال نظارت برای ساختن محیطی مشتریدوست متخصصان منابع انسانی میگویند به منظور اینکه کارمندان به دقت انتخاب شده و به خوبی آموزش دیده یک شرکت بتواند ارتباطات خوبی را با مشتریان برقرار کنند،شرکت مورد نظر میبایست روابط خوب درونسازمانی را در میان کارکنان خود توسعه دهد.
» رابط مستحکم بین کارمندان و مشتریان ممکن است مانع از گریختن هر دوی آنها از شرکت شود Desanto میگوید:«ارتباطات خوب با مشتری میتواند عاملی باشد برای نگهداری کارمند."