Skip to main content
فهرست مقالات

توانمند سازی آن چیزی است که انجام می دهید نه آن چه می گویید

مترجم:

(3 صفحه - از 60 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، توانمندسازی، مشتری، توانمندسازی کارکنان، توان‌مند سازی، روساء، اختیار تصمیم‌گیری به کارکنانی، کارکنان در تصمیم‌گیری احساس، تصمیم‌گیری، مشتریان

خلاصه ماشینی:

"اگر توانمندسازی را دادن قدرت و اختیار تصمیم‌گیری به فرد تعریف‌ کنیم به سادگی می‌توان فهمید چرا بسیاری از کارکنان باور ندارند که‌ توانمندند چون وقتی مجبورند برای جزیی‌ترین تصمیمات قبلا از رئیس‌ خود اجازه بگیرد این برخورد در حقیقت نشان می‌دهد که آن فرد غیر توانمند است و یا زمانیکه بخاطر یک تصمیم اشتباه مواخذه‌ می‌شود یقین پیدا می‌کنند که توانمند نیستند. یک‌سازمان به سادگی می‌تواند محدوده‌هایی برای مغایرت‌ها از قوانین مورد نظر مشخص‌ سازد چارچوب‌های باید به نحوی باشد که عبور آن ساده باشد نه مانند دیواری سخت و نفوذ ناپذیر به عبارتی باید چارچوب‌ها به گونه‌ای تعیین شوند که در جهت مشکلات و تسهیل کننده کارها باشد مشتریان از اینکه صرفا خطمشی‌های‌سازمان را برایشان بازگو کنند منزجر می‌شوند و موجبات رنجش آنها می‌شود کارکنان معمولا آنچه را که آموخته‌اند بکار می‌گیرند مثلا از روش‌ها و روندهای خاص استفاده می‌کنند و سعی‌ می‌کنند در برابر خواسته‌های مشتری محدودیت‌ها و سناریوهای‌ غیر متعارف مطرح کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.