Skip to main content
فهرست مقالات

آموزش چند منظوره تعاونی (2)

نویسنده:

(4 صفحه - از 5 تا 8)

کلید واژه های ماشینی : تعاون ،آموزش ،آموزش تعاون ،فروش ،مشارکت ،اجتماعی ،مدیریت ،اصول ،ارزشیابی ،آموزش‌های تعاونی و غیر تعاونی ،تولید ،تفهیم ،آموزش مسائل ساختاری تعاونی‌های مصرف ،اقتصادی ،نظام مشارکتی ،بازرگانی ،برنامه ،وزارت تعاون و وزارت آموزش ،حق ،شرکتهای تعاونی ،تعاونی‌های مصرف ،فروشگاههای ،تعاونی‌های مصرف و مدیریت‌های فروش ،وزارت ،ابتکار ،تعاونی ( ،ارزشهای ،سازمانها تعاونی ،برنامه‌های آموزشی ،محصولات

خلاصه ماشینی:

"2در وضع‌ موجود،عمده اقسام تعاونی‌های ما این‌ صلاحیت را به دست آورده‌اند که به منظور تأمین مدیران آگاه و صاحبنظر آینده،با ستادهای مشورت و هماهنگی نمایند تا برنامه پنجساله سوم عمرانی،خاصه در آموزش‌های رسمی دوره‌های ابتدائی و راهنمائی،ارزش‌های تعاونی به شیوه‌ مؤثرتر تعلیم داده شود که برای هر شکل‌ از عرصه‌های اشتغال سودمند افتد، همچنین اسلوب برنامه‌نویسی گذشته‌ می‌باید بازنگری شود و مسائل کاربردی، اطلاعات علمی و فنی قابل یاد دادن و یادگیری برای کارآموزان و مدیران جوان‌ تشریح و ضریب آزمون بالاتری برای‌ ابتکارات و تحقیقات مورد نیاز تعاونی‌ها، پیش‌بینی گردد،خاصه تحقیق در کارآئی‌ سازمانهای تعاونی،در تماس با برخی از ارزشهای حقوق خصوصی و تطبیقی، می‌تواند از جمله موضوعات قابل تحلیل در تغذیه فرهنگ تعاون با توجه به روشهای‌ مرسوم در سایر کشورها باشد. در این زمینه وزارت‌ صنایع،برنامه‌های آموزشی متنوعی را تاکنون اجرا کرده است که در راستای تعلیم‌ و تربیت کارشناسان ارشد برای واحدهای‌ صنعتی بوده و نگاهی به اندیشه‌های نو در مدیریت منابع انسانی داشته،بهره‌وری‌ سازمانها،شرایط آموزش در محیطهای‌ گوناگون،مدیریت توزیع و بازاریابی‌ صادراتی دوره‌های کاردانی اداری و مالی، مدیریت تبلیغات تجاری،شناخت عناصر و تشریح عملکرد و نرم‌افزارها و سخت‌ افزارها،انبارداری و انبارگردانی،اصول‌ مکاتبات بازرگانی بسته‌بندی و درجه‌ بندی محصولات را که از جمله نیازهای‌ آموزشی تعاونی‌های مصرف نیز می‌باشند،پوشش داده است. R این فرضیه هرچند که فاقد پایه علمی است‌ ولی این توجه را می‌دهد که لا اقل روشهای‌ تبلیغات تجارتی که از ابزارهای بازرگانی‌ مرسوم است،نمی‌تواند جانشین دفاع از ارزشهای اجتماعی و اقتصادی تعاون‌ گردد،زیرا که ره‌آوردهای تعاون،در صورتی‌ که خوب تفهیم شوند،دارای قویترین منطق‌ پیام‌رسانی است و قدرت آن در وظیفه‌ شناسی،نظم،صداقت و اخلاق و مسئولیت‌ دائمی است و این موارد تأکیدی است بر اینکه‌ پیام‌رسانی‌های تعاون،انگیزه سودجوئی و گمراه‌کننده ندارد و لذا امکان می‌دهد که‌ مصرف‌کننده رضایت خاطری از خرید و مصرف محصولات تعاونی داشته باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.