Skip to main content
فهرست مقالات

نقش بسته بندی در عرضه کالا

نویسنده:

(2 صفحه - از 38 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : صادرات ،عرضه کالا ،اطلاعات ،صنعت بسته‌بندی ،افزایش میزان صادرات غیر ،تولید ،بسته‌بندی کالا ،محصول ،کیفیت بسته‌بندی کالا ،مصرف ،کیفیت ،هزینه بسته‌بندی ،بسته‌بندی در عرضه کالا ،خاویار ،صنایع ایران ،امر عدم وجود بسته‌بندی مناسب ،کیفیت بسته‌بندی محصولات ،کشاورزی ،هزینه بسته‌بندی کالا ،علم و صنعت بسته‌بندی غیر ،هزینه در امر بسته‌بندی ،ایران ،صادرات بدون بسته‌بندی مناسب ،صادرات فرآورده‌ای کشاورزی ایران ،مصرف‌کننده ،بسته‌بندی مناسب کالا ،بسته‌بندی کالا و محصول ،سرمایه‌گذاری در صنایع بسته‌بندی ،صنعت بسته‌بندی در ایران ،قیمت

خلاصه ماشینی:

"ناآشنائی تولیدکنندگان از عملکرد بسته‌بندی،گرانی مواد اولیه بسته‌بندی، کیفیت پائین و قدیمی بودن دستگاههای‌ چاپ از جمله عواملی هستند که باعث شده‌ است تا صنعت بسته‌بندی در ایران چندان‌ مورد توجه قرار نگیرد. از طرف دیگر مشهود است که صادرات‌ فرآوردهای کشاورزی ایران متأسفانه‌ جایگاهی در خور شأن و منزلت خود بین‌ سایر کشورهای دیگر هنوز بدست نیاورده‌ است و یکی از دلایل عمده این امر عدم‌ وجود بسته‌بندی مناسب می‌باشد. ازاین‌رو این تفکر که«فله برای‌ خودمان بسته‌بندی برای دیگران‌ (صادرات)»غیر علمی و عامیانه می‌باشد زیرا اگر این عبارت را باور کنیم،علم و صنعت بسته‌بندی غیر لازم جلوه می‌کند حال آنکه ما جزو جوامع کشاورزی نبوده‌ بلکه به سمت و سوی جامعه صنعتی به‌ مشخصات ویژه خود در حرکت می‌باشیم‌ در یک جامعه با جمعیت 60 میلیونی‌ استفاده از کالا یا اجناس به شکل فله‌کاری‌ نادرست خواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.