Skip to main content
فهرست مقالات

فیلم و کاربرد آن در ترویج تعاون (قسمت دوم)

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : فیلم ،تعاون ،ترویج ،نمایش فیلم در فروشگاههای تعاونی ،نمایش فیلم ،ترویج تعاون ،انتشارات سازمان مرکز تعاون ،تعاون فیلم و نمایش فیلم ،اطلاعات ،فیلم آموزشی ،فیلم و کاربرد ،وزارت جهاد سازندگی ،سینما سیار ،انتشارات مرکز تحقیقات وسایل روستایی ،فیلم آموزشی خوب ،مخاطبین ،روستایی ،محتوای آموزشی فیلم ،فیلمهای آموزشی و ترویج ،شرکتهای تعاونی ،ترویج و تعاون فیلم ،اطلاعات گروه هدف ،مخاطبین فیلم عامهء مردم ،مزیت نمایش فیلم ،مردم ،آموزش تعاون ،نمایش فیلمهای آموزشی ،روش ،برنامه نمایش فیلم ،آموزش و ترویج تعاون

خلاصه ماشینی:

"فیلم و کاربرد آن در ترویج تعاون (قسمت دوم) مهندس محمد رضا عباسی (به تصویر صفحه مراجعه شود) اشاره:در شماره گذشته در بخش اول این مقاله‌ درباره فیلم آموزشی،امتیازات فیلم‌ آموزشی،ترویج و تعاون فیلم و نمایش فیلم‌ در جلسات هفتگی و جلسات مجمع عمومی‌ شرکتهای تعاونی بحث شد. برای این کار ترویج تعاون، فروشگاه‌ها و حتی کارگاههای تعاونی را که‌ دارای ارباب رجوع بیشتر و امکانات مناسب‌ نمایش فیلم هستند،انتخاب کند و روزانه در ساعات خاص با استفاده از سیستم ویدئو ترویجی اقدام ورزد. مهمترین مزیت نمایش فیلم در فروشگاههای تعاونی آن است که علاوه بر مدیران،کارکنان و اعضای تعاونی،مردم و ارباب رجوع آن تعاونی تحت پوشش‌ آموزش و ترویج تعاون قرار خواهند گرفت‌ و از این طریق زمینه‌های مساعدی برای توسعه‌ تعاون فراهم خواهد شد. نظام ترویج تعاون می‌تواند براساس‌ توافقاتی که به عمل می‌آورد،فیلمهای‌ آموزشی و ترویجی خود را از این رسانه‌ مؤثر پخش کند و در زمینه توسعه و گسترش‌ نهضت تعاونی در کشور به هدفهای خود نایل آید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.