Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت مالی و تعاونی مصرف

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 30 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : تعاونی مصرف، مدیران، فروش، مدیریت مالی، سود، فروشگاه، سرمایه، پول، وسیله ارزش زمانی پول خریداران، مدیریت مالی تعاونی مصرف، ارزش کنونی جریان نقدی، تعاونی مصرف ارزشمند نمودن پول، نسبت سود خالص تعاونیهای مصرف، مدیریت مالی در تعاونی مصرف، بانک، خریداری، مدیران تعاونیهای مصرف، ارزش، مدیران شرکت‌های تعاونی مصرف، نسبت درصد سود ناخالص، مصرف ارزشمند نمودن پول اعضأ، ارزش تعاونی مصرف، نسبت گردش موجودی کالا، هدف مدیریت مالی، هدف مدیریت مالی در تعاونی، نسبت گردش، دارائی، درصد سود ناخالص به فروش، هند، نسبت گردش فروش به سرمایه

خلاصه ماشینی: "در ادامهء این نوشتار لازم است بحثی از تحلیل نسبت( Ratio Analysis )که ابزار تعاونی مصرف باید کالاهای‌ خود را با حد اقل سود منطقی باعضأ خود بفروشد تا بدین وسیله ارزش زمانی پول‌ خریداران افزایش یابد و آنان نیز قادر باشند اجناس بیشتری را خریداری نمایند این روی برخی از نسبت‌های مهم را که‌ برای مدیران تعاونیهای مصرف مفید می‌باشند در ذیل اشاره می‌گردد. (دلیل‌ این امر در عبارت‌های پیشین ذکر شده است) -نسبت نقدی یا نسبت محک واقعی: استقراض از بانک هرگز نباید بیشتر از 60 (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) ارزش تعاونی مصرف باین نیست که بتواند سود بیشتری‌ را نصیب اعضأ خود نماید بلکه فقط به این است که بتواند نیازمندیهای کالائی اعضأ خود را تأمین نماید و اعضأ نیز بتوانند کالای بیشتری را خریداری نمایند درصد از(تراز نقدی+تراز بانکی+تراز انبار-بستانکاران تجاری)باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.