Skip to main content
فهرست مقالات

نقش و جایگاه محوری اتحادیه تعاونی

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : جایگاه محوری اتحادیه تعاونی، اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان ایران، تعاونیهای مصرف فرهنگیان می توان، نقش و جایگاه محوری، مبحث وظایف اتحادیه‌های تعاونی، قانون بخش تعاون اقتصاد، اتحادیه‌های تعاونی بر شرکتهای تعاونی، قانون بخش تعاون، جایگاه ممتاز اتحادیه‌های تعاونی اشاره، جایگاه بلند اتحادیه‌های تعاونی، وظایف اتحادیه‌های تعاونی مورد توجه، ارایه خدمات، شرکتهای تعاونی تحت پوشش، شرکتهای تعاونی، شرکتهای تعاونی به اجرای دقیق، نقش اتحادیه‌های تعاونی، جایگاه اتحادیه‌های تعاونی، شرکتهای تعاونی عضو، کارکرد اتحادیه‌های تعاونی، اقتصادی، تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، آموزش، امر موجب تنزل اتحادیه‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف، اتحادیه‌های تعاونی و قابلیت‌های اجرایی، فرهنگ تعاون، پژوهش، تامین اهداف و مقاصدی، جهت ارایه خدمات، مدیران

خلاصه ماشینی: "و شرکتهای تعاونی تحت پوشش و عضو نسبت‌ به حدود و جایگاه اتحادیه‌های تعاونی که در قانون در 9 بند با موضوعات مختلف آمده است واقف نبوده و این امر علاوه بر نادیده گرفتن جایگاه بلند اتحادیه‌های تعاونی،کارکرد اتحادیه‌های تعاونی و قابلیت‌های اجرایی آنرا نیز به‌ مخاطره می‌اندازد. اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان ایران که در سالهای گذشته با ارایه خدمات‌ مختلف به اعضا و تامین نیازهای فرهنگیان در ابعاد گسترده توانایی،ارایه خدمات زیربنایی و اساسی را در مقوله‌ آموزش،اطلاع‌رسانی و پژوهش دارد و با توجه به اهمیت نقش آموزش و پژوهش در نهادینه کردن فرهنگ تعاون و شناخت عمیق از اصول و مباحث اقتصادی و اجتماعی تعاون لزوم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از سوی اتحادیه در این‌ جهت احساس می‌شود و با اولویت بخشیدن به این مسایل علاوه بر ارتقای کمی و کیفی تعاونیهای مصرف فرهنگیان می‌ توان چشم‌انداز روشنی از اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف را در سراسر کشور ترسیم و بسترهای مناسبی برای تحقق‌ اهداف و مقاصد اتحادیه که در قانون بخش تعاون تصریح و تاکید شده است فراهم نمود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.