Skip to main content
فهرست مقالات

گفتگو نشریه ها با آقای مظفر نوید حسینی مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 11 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : عامل اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان، مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مصرف، شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان ایران، وزارت آموزش و پرورش، شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان عضو، شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان کشور، تعاونی مصرف فرهنگیان تحت پوشش، مظفر نوید حسینی مدیر عامل، سازمان‌های آموزش و پرورش کشور، تعاونیهای تحت پوشش تقویت، نشریه‌ها با آقای مظفر، اداری‌مالی سازمانهای آموزش و پرورش، اتحادیه‌ها و شرکتهای تعاونی مصرف، ارایه، اعتمادسازی، تقویت اتحادیه و تعاونیهای مصرف، شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی، اعضا، تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی مصرف، اتحادیه و تعاونیهای مصرف فرهنگیان، تعاون وزارت آموزش و پرورش، پرورش کشور با شرکت‌های تعاونی، سازمانهای، تعاونیهای مصرف فرهگیان فعالیت، برنامه‌هایی، اتحادیه‌های استان و شرکت‌های تعاونی، معاونین اداری‌مالی سازمانهای آموزش، تقویت، اقتصادی

خلاصه ماشینی: "گام اول،تغییر نگاه و نگرش به اتحادیه از طرف‌ مسؤلین،هیات مدیره‌ها،اعضا و فرهنگیان است که‌ باید این نگاه مبتنی بر شرح وظایفی باشد که در ماده 43 فصل هفتم قانون تعاون مصوب سال 67 آمده است باشد و گام دیگر در این شرایط از طرف‌ وزارت آموزش و پرورش است که از نظر اجرا علاوه‌بر تقویت اتحادیه و تعاونیهای تحت پوشش می‌تواند بستر لازم را برای انجام ارایه خدمات بیشتر مهیا و میسر سازد،موضوع کالا برگهایی است که هر سه ماه از طریق وزارت آموزش و پرورش در اختیار پرسنل‌ مربوط خود قرار می‌دهد و باتوجه به اینکه در اتحادیه‌ امکان مکانیزم خاصی تعریف و عملیاتی شده است و این کار باعث شده تا اتحادیه و تعاونیهای تحت پوشش‌ تقویت شوند و اگر چنین مکانیزیمی را در اتحادیه‌ تعاونیهای مصرف فرهنگیان ایران نیز تعریف و ارایه‌ داد و وزارت آموزش و پرورش وجوه مربوط به کالا برگ‌ها را در اختیار اتحادیه قرار دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.