Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت فراگیر

مترجم: ؛

شهریور 1384 - شماره 36 (1 صفحه - از 8 تا 8)

کلید واژه های ماشینی : TQM ،مدیریت کیفیت ،کیفیت فراگیر ،سازمانهای TQM ،بهبود فرایند ،هوشین‌کانری ،نیازهای مشتری ،TQE ،مدیریت فرایند ،اجرای هوشین‌کانری ،الگوی TQM ،نیازهای مشتریان ،فعالیتهای TQM ،روشهای مدیریت ،بهره ببرند

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.