Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت فراگیر

مترجم:

(1 صفحه - از 8 تا 8)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت کیفیت فراگیر ،TQM ،سازمانهای ،فرایند ،هوشین ،فرآیند ،سازمانهای TQM ،بهبود فرایند ،کمک فرآیند طرح‌ریزی ،هوشین‌کانری ،عملکرد ،نیازهای مشتری ،طرح‌ریزی الگوی TQM ،مدیریت فرایند و بهبود فرایند ،TQE ،مدیریت فرایند ،بهبود فرایند TQE ،آموزش ،مدیریت و بهبود فرایندها بهره ،شناخت ،طرح‌ریزی ،شناخت کامل از نیازهای مشتری ،الگوی TQM ،فرایند TQE اقدام ،سازمانهای TQM کمک ،اجرای هوشین‌کانری در درون سازمان ،فرآیند مدیریت سازمانی ،هوشین TQM فرایند ،فرایند طرحریزی هوشین‌کانری ،روشهای مدیریت فرایند در جهت

خلاصه ماشینی:

"سازمانهای TQM از روشهای مدیریت فرایند در جهت توسعه فرآیندهایی که از لحاظ هزینه کنترل می‌شوند،استفاده می‌کنند که‌ این روشها پایدار بوده و قادر به برآوردن نیازهای مشتریان می‌باشند. آخرین الگوی TQM مشارکت همگانی است سازمانهای TQM به این نکته واقعند که‌ هر کاری توسط افراد صورت می‌پذیرد و سرآغاز آن نیز رهبری است در سازمانهای‌ TQM ،مدیریت ارشد مسئولیت پیاده‌سازی،پرورش،و اصلاح تمام فعالیتهای‌ TQM را می‌پذیرد. هوشین‌کانری مستقیما از میزان طرحریزی الگوی TQM حمایت می‌کند اجرای‌ هوشین‌کانری در درون سازمان شما معمولا نخستین گام در جهت یکپارچه‌سازی‌ کامل TQM می‌باشد،چرا که اولین طرحی که به وجود می‌آید،اجرای TQM است. افراد به محض شناخت این ابزار اساسی،می‌توانند مشخص نمایند که فرایندهایشان‌ می‌توانند نیازهای مشتریان را برآورند و اگر چنین باشد آنان می‌دانند که چگونه‌ فرایند را به گونه‌ای استاندارد کنند که از عملکرد ثابت و قابل آن اطمینان حاصل‌ کنند. به‌طور کلی این ابزار به هر کسی‌ کمک میکند تا حدود 80 تا 90 درصد،فرایندهایی را که مدیریت می‌کند شناخته و به‌ طور مداوم آن را بهبود بخشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.