Skip to main content
فهرست مقالات

نقد و نظر: دومین سمینار بین المللی روابط عمومی ایران معجونی پراکنده کیفیتی پایین، بی اطلاع از اصول ارتباطات بین المللی

نویسنده:

(7 صفحه - از 56 تا 62)

خلاصه ماشینی:

"در حالی که در این گونه موارد دبیر کنفرانس بایستی سخنرانی خود را بر اساس محورهای زیر تعیین می‌کرد: -ارایه تاریخچه‌ای از سمینار و بیان مستند،مستدل و متقن دست آوردهای سیمنار اول -مقایسه تطبیقی آماری دو سمینار از لحاظ سخنرانان داخلی و خارجی تعداد شرکت کنندگان و اطلاعات کمی درباره کاهش یا افزایش آنها این که چقدر دولتی،چقدر خوصصی بوده‌اند؟ -ارایه اطلاعات کمی و کیفی در خصوص پیشرفت‌های روابط عمومی در ایران از حیث افزایش، کاهش یا شمار فعالان این عرصه در یک سال گذشته،افزایش یا کاهش شمار دانشجویان این‌ رشته مقایسه تطبیقی میان آمار دانشجویان دختر و پسر،تعداد مدیران روابط عمومی مرد و زن‌ و نظایر آنها. دکتر مولانا در همین بحث از شرکتی بنام ẓwppẒ به عنوان یک شرکت روابط عمومی دیگر نام برد، حال آنکه این شرکت نیز یک کارتل بزرگ صنعتی است با مجموعه‌ای از شرکت‌های گوناگون و از جمله 18 شرکت روابط عمومی مستقل که البته سه شرکت از میان آنها در ردیف ده شرکت‌ اول روابط عمومی دنیا هستند. در مورد موضوع مورد سخنرانی نیز دکتر ساروخانی چنانچه در حیطه روابط عمومی‌ تسلط لازم را داشت،به جای ارایه یک سری بدیهیات تئوریک که نه جدید بود و نه ارزشی داشت، درباره ẓCSRẒ (CORPORATYE SOCIAL RESPONSIBILTY) «مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها» توضیح می‌داد که از جمله مباحث بسیار نوین در عرصه روابط عمومی امروز به شمار می‌رود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.