Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: مسیر اقتدار روابط عمومی در ایران کجاست؟

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : مسیر اقتدار روابط‌عمومی در ایران، روابط‌عمومی‌ها، منبع اقتدار روابط‌عمومی، روابط‌عمومی سال، انجمن روابط‌عمومی ایران، مدیران، کلید گمشده ی اقتدار روابط‌عمومی‌ها، اقتدار شکنی روابط‌عمومی‌ها، اقتدار روابط‌عمومی‌ها از نتایج، پول، حل مشکل مسکن و شهر، مشکل، مشکل مسکن و شهر سازی، روابط‌عمومی‌ها از منابع اصلی، جنگ، تکرار، اساتید، حل مشکل جوانان، هزینه، ارتباطات اجتماعی و روابط‌عمومی، ارتش انگلیس، وضع، تجربه‌ی، روابط‌عمومی در سال، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها، منابع اصلی اقتدار، اساتید دانشگاه، سالی خوب و پر، گرد و خاک ها، مشکل شهر سازی

خلاصه ماشینی: "این گرد و خاک ها تا آنجا ارتفاع پیدا کرد که متأسفانه شنیده می شود متولیان جدیدی نه برای افزودن بر اقتدار روابط عمومی،که برای صاف کردن مختصر اقتداری که از تهاجم قبلی ایمن مانده است،خیز بر داشته اند. بدون آنکه بخواهیم به نتیجه‌ی نهایی این جنگ اشاره کنیم،تمرکز بر این استدلال که هر کس برای‌ آنچه که ندارد مبارزه می کند،بستر خوبی برای نقد فعالیت های روابط عمومی در سال 84 است. در جلسات ماهانه،مباحث تلفیقی از مدیران اجرایی و اساتید دانشگاه را تعقیب کرد،راه ورود مشاوران به‌ سازمان ها را هموار کرد،الگو های موفق را شناسایی و نشان داد و جایگاه روابط عمومی را در ابعاد مختلف ارتقاء بخشید،صدور بخشنامه ها،دستورالعمل ها از دولت در آن دوران با یک نگاه واقع بینانه و تحلیل دقیق و کم کردن‌ فاصله ی انجمن با نهادهای حاکمیت و افزایش اقتدار روابط عمومی ها از نتایج چنین نگرشی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.