Skip to main content
فهرست مقالات

موانع پژوهش در روابط عمومی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : موانع پژوهش در روابط‌عمومی ،نژاد کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی ،پژوهش ،علوم ارتباطات اجتماعی در سال ،ترقی نژاد کارشناس علوم ارتباطات ،تشکیلات روابط‌عمومی در مجموعه ساختار ،کارشناسان ،روابط‌عمومی و ارتباطات اجتماعی ،علوم ارتباطات در روابط‌عمومی‌ها ،مجموعه ساختار و تشکیلات سازمانی ،تحقیقات در روابط‌عمومی‌ها ،فعالیت ،زمینه دانش روابط‌عمومی و ارتباطات ،متغیرهای ساختاری و تشکیلاتی ،وضعیت ،پژوهش در روابط‌عمومی‌ها ،مطالعات اولیه در وضعیت روابط‌عمومی‌ها ،امیر ترقی نژاد کارشناس علوم ،سازمان ،تحقیقات ،ارتباطات و روابط‌عمومی ،مدیریت روابط‌عمومی ،اعتبارات ،کار روابط‌عمومی‌ها ،مساله پژوهش ،واحدهای روابط‌عمومی ،حوزه‌های حرفه‌ای فعالیت سازمان ،سال روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی‌های کشور ،پژوهش ها و فعالیت

خلاصه ماشینی:

"موانع پژوهش در روابط عمومی امیر ترقی نژاد کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی‌ در سال های اخیر انجام پژوهش ها و فعالیت های‌ تحقیقاتی در واحدهای روابط عمومی مورد اقبال و توجه کارشناسان و پژوهشگران این حوزه ارتباطی قرار گرفته است. 2-برگزاری جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه به مساله‌ پژوهش و نظرسنجی به عنوان معیاری مهم در ارزیابی‌ فعالیت های روابط عمومی ها که این امر نیز بستر مناسبی‌ را جهت توسعه کمی تحقیقات در روابط عمومی ها ایجاد کرده است. اما دلیل‌ این مساله به دلیل چیست؟ کارشناسان معتقدند که اگرچه مسایل مربوط به پژوهش‌ در روابط عمومی ها ریشه های خاص خود را دارد،ولی‌ شاید بتوان یکی از این مسایل را ناشی از طرز تلقی‌ موجود،نسبت به تحقیقات اجتماعی به ویژه اعتقاد نداشتن‌ کافی به کارآمدی و تاثیر تحقیقات در بهبود تصمیمات و برنامه ریزی ها داشت. از جمله عوامل دیگر که به عنوان مانع در راستای توسعه‌ فعالیت های پژوهش شناخته می شود نامشخص بودن‌ جایگاه و تشکیلات روابط عمومی در مجموعه ساختار و تشکیلات سازمانی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.