Skip to main content
فهرست مقالات

شیوه گفتگو با همکاران

کلید واژه های ماشینی : شیوه گفتگو با همکاران، شنود، استقبال، سخن، ترفیع مقام محرومید، استعداد، جدی، به‌کارگیری زبان، ارتقا مقام در سلسله‌مراتب اداری، درک

خلاصه ماشینی: "شک و تردیدی نیست که افراد وقتی از گفتگو با شما استقبال می کنند که بر اثر آهنگ گرم،حس بیان‌ و سخنان دلپذیر،آنان را به خویشتن متوجه‌ سازید و دلهای آنان را مجذوب خود کنید. به عکس هر گونه سخن تلخ و تند و گزنده‌ از سوی شما آرامش آنان را سلب می کند و موجب می شود که به هر قیمت ممکن از گفت‌ و شنود با شما اجتناب کنند. این افراد با صدایی بلند و نیرومند و با لحنی جدی و آمرانه سخن می گویند و در درستی نقطه‌نظرهای خویش پافشاری می کنند. اگر می خواهید اطرفیان شما را دوست بدارند و از گفت و شنود با شما استقبال کنند،از بیان‌ ماجراهایی که همیشه در آن نقش یک قهرمان را دارید بپرهیزید و در عباراتی که به کار می برید، کلمه«من»را کوچک جلوه داده و کلمه«شما» را بزرگ و بلند مرتبه بینگارید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.