Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی آرمانی از نگاه روزنامه نگاران

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، آرمانی، روزنامه، روزنامه‌نگاران، مدیران، مخاطب، نظریه الگوهای روابط‌عمومی، حرفه‌ای، روابط‌عمومی آرمانی زمانی، کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی، الگوهای ارتباطی در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی مدیران بالا سازمان، سازمان، مشارکت، توجه به اصول روابط‌عمومی، تبلیغ، همسنگ، سفیدی، شاخص، مدیریت، تفاهم، زمان، اصول، اطلاع‌رسانی عمومی، وظایف روابط‌عمومی، مردم، نظریه، روابط‌عمومی تبلیغات، شاخص روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "محمودرضا مرتضوی خبرنگار سابق روزنامه ایران نیوز یکی از شاخص روابط عمومی‌ آرمانی را در ارتباط مناسب علمی و منطقی با رسانه های جمعی می داند و بر این باور است که روابط عمومی موفق از طریق سنجش افکار عمومی می تواند میزان حمایت مردم‌ از برنامه ها وسیاست های سازمانی خود را ارزیابی کند و تا حد امکان مشارکت آنها را در کارها جلب کند. سفیدی می گوید:توجه به اصول روابط عمومی آرمانی نشان می دهد که اگر روابط عمومی ها در کشور ما بتوانند به عنوان یک حرفه مستقل مطرح شوند و از حمایت دولت نیز برخوردار باشند می توانند با حفظ ماهیت واقعی خود یعنی‌''''مردمداری‌``کمک موثری را به‌ مردم سالاری بکند و با ایجاد زمینه برای حاکمیت افکار عمومی در سازمان،یاور قدرتمند دموکراسی باشد،به ویژه که در فرهنگ ما و در مکتب اسلام،زمینه های مساعدتری برای‌ مردم داری در مقایسه با سایر کشورها وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.