Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی آرمانی از نگاه روزنامه نگاران

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، آرمانی، روزنامه، روزنامه‌نگاران، مدیران، مخاطب، نظریه الگوهای روابط‌عمومی، حرفه‌ای، روابط‌عمومی آرمانی زمانی، کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"محمودرضا مرتضوی خبرنگار سابق روزنامه ایران نیوز یکی از شاخص روابط عمومی‌ آرمانی را در ارتباط مناسب علمی و منطقی با رسانه های جمعی می داند و بر این باور است که روابط عمومی موفق از طریق سنجش افکار عمومی می تواند میزان حمایت مردم‌ از برنامه ها وسیاست های سازمانی خود را ارزیابی کند و تا حد امکان مشارکت آنها را در کارها جلب کند. سفیدی می گوید:توجه به اصول روابط عمومی آرمانی نشان می دهد که اگر روابط عمومی ها در کشور ما بتوانند به عنوان یک حرفه مستقل مطرح شوند و از حمایت دولت نیز برخوردار باشند می توانند با حفظ ماهیت واقعی خود یعنی‌''''مردمداری‌``کمک موثری را به‌ مردم سالاری بکند و با ایجاد زمینه برای حاکمیت افکار عمومی در سازمان،یاور قدرتمند دموکراسی باشد،به ویژه که در فرهنگ ما و در مکتب اسلام،زمینه های مساعدتری برای‌ مردم داری در مقایسه با سایر کشورها وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.