Skip to main content
فهرست مقالات

ارتقاء کمی روابط عمومی ها: فرع بر ارتقاء کیفی

کلید واژه های ماشینی : ارتقاء کمی روابط‌عمومی‌ها، ارتقاء، فرع بر ارتقاء کیفی، روابط‌عمومی، امکانات به‌اندازه وسع علمی، drafilokavatB روابط‌عمومی، علم استفاده از امکانات، شکاف اخلاقی مواجه، علم، علوم ارتباطات اجتماعی

خلاصه ماشینی: "یکی از ابزارها که به واسطه جوشش از اندیشه و تفکر و تأثیرگذاری مفید و مؤثری که نسبت به دیگر وسایل دارد علوم ارتباطات اجتماعی«روابط عمومی»است‌ که امروزه در دنیا جایگاه والایی یافته و از ارکان اساسی هر مجموعه مدیریتی یا ساختار تشکیلاتی به حساب‌ می آید. این روابط عمومی اصولی دارد که اگر با هم نباشند تلاشها و تفکرات را به‌ مخاطره‌ می اندازند و از آن جمله پژوهش و تحقیق-برنامه ریزی-اجرا و ارزیابی است. کسانی که‌ خودشان پله های ترقی را طی نکرده اند چگونه و چرا می خواهند دیگران را بالا ببرند شاید روح ایثارگریشان ارتقاء یافته است. وقتی از 5 هزار نیروی شاغل روابط عمومی کشور ده درصد متخصص اینکار هستند از نظر علمی و تجربی این ارتقاء به‌ چه معنا است؟اگر رشد و ارتقاء کیفی باشد بسیار با ارزش است و همگان از آن‌ استقبال می کنند ولی اگر جنبه کمیت و تبلیغات صرف باشد به بی راهه رفتن است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.