Skip to main content
فهرست مقالات

مسیر گشودگی؛ گزارشی از برگزاری سمپوزیوم بین المللی مطالعات افکار در روابط عمومی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مطالعات افکار، روابط‌عمومی، مطالعات افکار در روابط‌عمومی، مسیر گشودگی، مطالعات افکار عمومی در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی‌ها تبلیغات دستگاه‌های دولتی، الگو شنیدن صدای مردم، رییس انجمن روابط‌عمومی بین‌الملل، مردم، الگوی روابط‌عمومی مخاطب

خلاصه ماشینی:

"اولین سمپوزیوم بین المللی تحقیقات‌ علمی و مطالعات افکار عمومی در روابط عمومی افتتاح شد چنانچه بعدا هادی خانیکی‌ در سخنرانی خود توضیح می دهد در ایران و بنا به یک سابقه تاریخی مردم نسبت به‌ یکدیگر بی اعتمادند و هیچ گاه افکار عمومی بر این ضعف در حوزه گفتگو و بیان دردها و مسایل توسط مردم،شکل گیری افکار عمومی برای حل آن مشکلات را با دشواری‌ مواجه نموده است. شاید برای همین است که در مرکز همایش های رازی و درست در پای برج نیمه ساز میلاد که حالا به برج سنجش میزان آلودگی هوای تهران تبدیل شده یک سمپوزیوم‌ بین المللی قصد دارد موضوع افکار عمومی و شنیدن صدای آن را به بحث و بررسی‌ بگذارد دبیر سمپوزیوم در مراسم افتتاحیه گفت:الگوی فعلی حاکم بر روابط عمومی‌ یک الگوی تبلیغاتی و انتشاراتی و به نوعی رسانه ای است در حالی که این الگو باید به سمت روابط عمومی مخاطب محور تغییر یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.