Skip to main content
فهرست مقالات

نتیجه یک تحقیق درباره بررسی دیدگاه و میزان اعتماد مردم یزد به ابزارهای تبلیغاتی

کلید واژه های ماشینی : میزان اعتماد مردم یزد ،یزد به ابزارهای تبلیغاتی ،روزنامه‌نگاری بیش از روابط‌عمومی ،یزد ،بررسی دیدگاه و میزان اعتماد ،روابط‌عمومی احترام قایل ،ابزارهای تبلیغاتی ،روزنامه‌نگاران ،یزدی ،روابط‌عمومی ،شهروندان یزدی ،روابط‌عمومی احترام ،یزدی از روابط‌عمومی ،دست‌اندرکاران روابط‌عمومی ،روش پیمایشی ،روزنامه‌نگاری بیش ،احترام قایل ،تبلیغاتی ،ایلنا ،درصد آگهی ،روابط‌عمومی‌ها ،دست‌اندرکاران ،درصد مخالف ،قایل ،موافق ،درصد موافق ،درصد تبلیغات ،پیمایشی ،نشان می‌دهد ،مورد بررسی

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.