Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: سخنی با مدیران سازمانها و روابط عمومی ها

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

خلاصه ماشینی:

"این چنین است که امروزه یک روابط عمومی کار آفرین و نوگرا می‌تواند نقش محوری و تولیدی‌ در چرخه‌ی اطلاعات درون سیستم داشته باشد و به رهبری سازمانها و فراگیری بهینه و به موقع‌ اطلاعات و تصمیم سازیها یاری دهد و از دیگر سو با یاجاد شبکه‌ای از روابط مؤثر و بهنگام با مخاطبان خارج از سازمان و رسانه‌ها و مردم،پاسخگوی مناسبی برای آنها باشد. بدون شک دسترسی روابط عمومی‌ها به این جایگاه شایسته،در گرو برخورداری از اطلاعات‌ لازم و آگاهی آنها از تصیمیم‌گیریها و سیاستها و طرح و بنامه‌ها است و ایجاب می‌نماید که رهبری‌ سازمانها و مدیران ارشد بهای لازم را به آن بدهند و روابط عمومی را به مثابه‌ی چشم و گوش خود و بازوی مدیریت تلقی و از آن حمایتنمایند. چند سال قبل،روی جلد یکی از شماره‌های ماهنامه‌ی روابط عمومی،عنوان مطلبی را برجسته‌ کردیم«مدیریت بدون روابط عمومی کارآمد،کیش،مات»که متأسفانه چنین باوری هنوز در ذهن‌ بسیاری از مدیران امروز جامعه پدیدار نگشته و به همین دلیل هنوز روابط عمومی‌ها در کشور ما تا جایگاه واقعی خود،راه زیادی پیش رو دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.