Skip to main content
فهرست مقالات

تضاد مدیریت استراتژیک و روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 20 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، استراتژی، مدیران، مدیریت استراتژیک، ارتباطات، استراتژیک، مدیریت استراتژی، مدیریت استراتژیک و روابط‌عمومی، مدیران روابط‌عمومی، مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"1-به تصور درآوردن این مطالعه با بحث مدیریت استراتژیک در روابط عمومی و بحث حل اختلافات که منجر به ایجاد نمونه‌ ای برای تفکر استراتژیکی،حل مسائل و قضاوت صحیح گردیدهاست به تصویر کشیده شده است. 2-سوالات پژوهشی 1-آیا مدیران روابط عمومی به طور استراتژیک برای مدنظر قراردادن مأموریت سازمان و شناخت‌ حد فاصل مرزی در برنامه‌ریزی طولانی مدت فکر می‌کنند؟ 2-در حل مسائل مربوط به روابط عمومی آیا مدیران طرف دیگر را در نظر می‌گیرند و حقیقت‌یابی در مورد آنها را در نظر قرار خواهند داد و از انگیزه‌های مرکب استفاده می‌کنند؟ 3-آیا مدیران روابط عمومی از عناصر قضاوت صحیح استفاده می‌کنند که شامل رفتار مسئولانه و قابل‌ اعتماد بودن است؟ 3-روش شناسی روش‌های کیی مصاحبه و گروه‌های تمرکز برای این میطاله انتخاب شدند. توانایی در طرح نقشه استراتژیک و حل مشکلات برای سازمان بستگی به تجربه مدیران روابط عمومی‌ در رابطه با پنج استراتژی مذاکره و بدون قید و شرط سازنده بودن دارد. هر رابطه طولانی مدت خواه بین مدیر روابط عمومی ائتلاف و غالب و یا یک سازمان و افراد استراتژیک‌ مورد ارتباط آن باشد،عمدتا بستگی به فعالیتی دارد که متقابلا برای بقای آن سودمند است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.