Skip to main content
فهرست مقالات

تضاد مدیریت استراتژیک و روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 20 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،استراتژی ،مدیران ،مدیریت استراتژیک ،ارتباطات ،استراتژیک ،مدیریت استراتژی ،مدیریت استراتژیک و روابط‌عمومی ،مدیران روابط‌عمومی ،مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی ،ائتلاف غالب ،سازمان ،مصاحبه ،تضاد مدیریت استراتژیک ،مدیر روابط‌عمومی در ائتلاف غالب ،ائتلاف غالب گنجاندن مدیران روابط‌عمومی ،تخصص ،ائتلاف غالب پیشینه مدیر روابط‌عمومی ،هدف مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی ،ائتلاف غالب معیارهای مدیر ارتباطات ،مدیران روابط‌عمومی در برنامه‌ریزی استراتژیک ،قضاوت صحیح ،حل اختلاف ،برنامه‌ریزی استراتژیک ،تجربه ،تجربه مدیران روابط‌عمومی در رابطه ،مدیریت استراتژیک در روابط‌عمومی ،اختلاف ،مذاکره ،الگوی سابقه کاری تمرکز روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"1-به تصور درآوردن این مطالعه با بحث مدیریت استراتژیک در روابط عمومی و بحث حل اختلافات که منجر به ایجاد نمونه‌ ای برای تفکر استراتژیکی،حل مسائل و قضاوت صحیح گردیدهاست به تصویر کشیده شده است. 2-سوالات پژوهشی 1-آیا مدیران روابط عمومی به طور استراتژیک برای مدنظر قراردادن مأموریت سازمان و شناخت‌ حد فاصل مرزی در برنامه‌ریزی طولانی مدت فکر می‌کنند؟ 2-در حل مسائل مربوط به روابط عمومی آیا مدیران طرف دیگر را در نظر می‌گیرند و حقیقت‌یابی در مورد آنها را در نظر قرار خواهند داد و از انگیزه‌های مرکب استفاده می‌کنند؟ 3-آیا مدیران روابط عمومی از عناصر قضاوت صحیح استفاده می‌کنند که شامل رفتار مسئولانه و قابل‌ اعتماد بودن است؟ 3-روش شناسی روش‌های کیی مصاحبه و گروه‌های تمرکز برای این میطاله انتخاب شدند. توانایی در طرح نقشه استراتژیک و حل مشکلات برای سازمان بستگی به تجربه مدیران روابط عمومی‌ در رابطه با پنج استراتژی مذاکره و بدون قید و شرط سازنده بودن دارد. هر رابطه طولانی مدت خواه بین مدیر روابط عمومی ائتلاف و غالب و یا یک سازمان و افراد استراتژیک‌ مورد ارتباط آن باشد،عمدتا بستگی به فعالیتی دارد که متقابلا برای بقای آن سودمند است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.