Skip to main content
فهرست مقالات

اولویت های روابط عمومی در سال 85

نویسنده:

(3 صفحه - از 55 تا 57)

خلاصه ماشینی:

"اما این موارد زمانی تحقق پیدا می‌کند که برای روابط عمومی‌ها ارزش قائل باشیم،زیرا اگر برای‌ روابط عمومی وظایفی چون پاسخگویی،اطلاع رسانی،فرهنگ سازی،شکل دهی به افکار عمومی و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمووی را در نظر بگیریم،با انجام صحیح و درست هر یک از آنها به راحتی بخشی‌ از فراگرد بستر سازی نظام پاسخ‌گو شکل می‌یابد و حرکتی قابل قبول صورت می‌گیرد. به هر حال به نظر می‌رسد روابط عمومی مورد بی توجهی بسیاری از مدیران ارشد دستگاه‌ها و سایر واحدهای مربوطه قرار گرفته و متأسفانه در این میان بسیاری از روابط عمومی‌ها نیز بر تحریر و نصب پلاکارد و تشریفات اداری که جزء بسیار کوچکی از وظایف و روابط عمومی است تکیه دارند،غافل از اینکه هر کدام از کارکردهای روابط عمومی در جای خود تأثیر گذار و مؤثر خواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.