Skip to main content
فهرست مقالات

آسیب شناسی مدیریت روابط عمومی در ایران

نویسنده:

(1 صفحه - از 9 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : آسیب‌شناسی مدیریت روابط‌عمومی در ایران ،روابط‌عمومی ،مدیران ،مدیریت روابط‌عمومی در کشور ،انتخاب مدیر روابط‌عمومی و ضعف ،مدیر روابط‌عمومی ،مدیران روابط عمومی ،روابط عمومی ،مدیر مسئول ماهنامه روابط عمومی ،نژاد مدیر مسئول ماهنامه روابط ،مدیران روابط عمومی کشور ،متخصصان رشته روابط عمومی ،سیستم مدیریت روابط عمومی ،روابط‌عمومی در تشکیلات سازمان‌ها ،سازمان ،مدیریت سازمان از روابط‌عمومی ،مدیریت روابط عممی در ایران ،آسیب‌شناسی مدیریت روابط ،مدیران روابط‌عمومی در کشور ،ضعف سیستم آموزشی روابط‌عمومی ،انتخاب و انتصاب مدیر روابط‌عمومی ،مدیران روابط عمومی در کشور ،مدیریت روابط عمومی در ایران ،تخصصی ،سکان روابط عمومی ،ائتلاف حاکم بر سازمان منظور ،دست سازمان از کارآمدهای روابط‌عمومی ،تحرک‌بخشی به روابط عمومی ،اهمیت و حساسیت حرفه روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی ایران

خلاصه ماشینی:

"وی با اشاره به این مسئله که اکثریت مدیران روابط عمومی‌ کشور فاقد دانش تخصصی و تجربه کافی برای انجام این کار هستند،اظهار می‌دارد:مدیر روابط عمومی باید ذوقی برای مدیریت‌ داشته باشد و بتواند به عنوان یک فرد متخصص و دانش آموخته‌ که دارای تجربه و استقلال رأی،شایستگی،دانش فنی،مهارت‌ و قابلیت است عمل نماید. میرزا بابا مطهری نژاد مدیر مسئول ماهنامه روابط عمومی‌ هم می‌گوید:اگر مدیران ارشد سازمانها و ادرات به اهمیت‌ روابط عمومی و افکار عمومی واقف شوند،به طور حتم مدیران روابط عمومی با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند. به هر حال،اکنون بیش از هر زمان دیگری،ضرورت توجه به‌ جایگاه،نقش و مسئولیت روابط عمومی در مراکز دولتی و غیر دولتی‌ احساس می‌شود که اگر جایگاه نامناسب روابط عمومی در تشکیلات‌ سازمان‌ها،فقدان ضوابط قانونی برای انتخاب مدیر روابط عمومی و ضعف در نفوذ به درون ائتلاف حاکم بر سازمان برطرف گردد مدیران‌ روابط عمومی در کشور یک گام به جلو حرکت خواهند نمود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.