Skip to main content
فهرست مقالات

تبیین تفاوت ها و شباهت های روابط عمومی و تبلیغات

نویسنده: ؛

تیر 1385 - شماره 43 (8 صفحه - از 10 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و تبلیغات ،روابط عمومی ،تبلیغاتی ،دوسویه ،تاثیرگذاری بر افکار عمومی ،تعریف روابط عمومی ،تداوم ارتباط با مخاطبان ،ارتباط دوسویه ،تعریف روابط‌عمومی ،افکار عمومی ،تعریف تبلیغات ،تبلیغات و روابط عمومی ،تبلیغات و روابط‌عمومی ،اهداف روابط عمومی ،تبلیغات سعی ،روابط‌عمومی سعی ،سعی ،اهداف سازمان ،فعالیتهای روابط عمومی ،هدف تبلیغات ،توجه به تعریف ،تسلط بر مخاطب ،اقناع مخاطب ،نقش مخاطب ،تبلیغات هر ،پیام و هدف ،واحد روابط‌عمومی ،جریان دوسویه ،مهمترین اهداف روابط

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.