Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار

(7 صفحه - از 52 تا 58)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، ارتباطات، مدیران، اخبار، مدیر روابط‌عمومی، کنفدراسیون روابط‌عمومی کشورهای اسلامی، علوم ارتباطات، اخلاق، روابط عمومی، انجمن روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"دکتر محمدرضا رسولی-عضو هیات علمی دانشگاه-با بیان این‌ که مدیران روابط عمومی،باید تجربه و تخصص لازم را در این دو رشته- ی انسانی داشته باشند،گفت:متأسفانه اکثر روابط عمومی‌های ما دچار روزمرگی شده‌اند و از طرفی مدیران ارشد در سازمان‌ها نیز هیچ انگیزه- ای برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در آن‌ها ایجاد نمی‌کنند. کریمی در ادامه با بیان این که باید در مجموعه‌ی روابط عمومی‌های کشور بحث سیره‌ی پیامبر اعظم(ص)رعایت و مورد توجه قرار گیرد و با توجه به فرموده‌ی‌ پیامبر(ص)مبنی بر این که بهترین شما آنانند که اخلاق نیکو انتخاب‌ کنند و برترین آن‌ها هستند که با دیگران بجوشند و دیگران نیز با آن‌ها بجوشند،گفت:این موضوع برای کار روابط عمومی یک‌ اصل است و معنای روابط عمومی را که یک ارتباط دوطرفه است،به‌ خوبی تقسیم می‌کند،بدیهی است تمام بخش‌های اجرایی کشور که دارای روابط عمومی هستند،باید اخلاق را سرلوحه‌ی کارهای‌ خود قرار دهند. وی با اشاره به این مساله اکثریت مدیران روابط عمومی‌ کشور فاقد دانش تخصصی و تجربه کافی برای انجام این کار هستند ،اظهار می‌دارد:مدیر روابط عمومی باید ذوقی برای مدیریت داشته‌ باشد و بتواند به عنوان یک فرد متخصص و دانش آموخته که‌ دارای تجربه و استقلال رای،شایستگی،دانش فنی،مهارت و قابلیت است،عمل کند. امروز در روابط عمومی وقت کمی کار کردن نیست بلکه وقت ارائه کارهای کیفی‌ و تأثیرگذار است با هدف ارتقاء داشن علمی و عملی مدیران روابط عمومی‌ استان کرمان و به انگیزه بهره‌بری از محضر اساتید برجسته علوم‌ ارتباطات،اولین سمینار آموزشی روابط عمومی‌های استان در سال 85 با عنوان مدیریت بحران(روابط عمومی در بحران)با حضور دکتر داوود زارعیان و استاد حمید شکری به مدت دو روز در تالار برق کرمان برگزار شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.