Skip to main content
فهرست مقالات

میزگرد: نشریات داخلی تکنیکی برای ارتقای تاکنیک سازمان میزگردی در مورد نشریات داخلی و رویکرد جدید دولت به آنها

مصاحبه شونده:

(8 صفحه - از 6 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : نشریه داخلی، کارکنان، سازمان، مدیر، روابط‌عمومی، نشریات داخلی تکنیکی، هزینه، کارمند، حرفه‌ای، رسانه‌ها، روزنامه‌نگاری، کارکردهای، استاندارد، مورد نشریات داخلی، نمک‌دوست، نشریات داخلی سازمان‌های، آموزش، حرف‌های کارکنان مدیران و مدیران، کار، سازمان میزگردی در مورد نشریات، ابزارهای ارتباطی روابط‌عمومی، افکار عمومی، نشریات داخلی و رویکرد جدید، نشریات داخلی وجه ایجاد هم‌دلی، نشریات داخلی سازمان‌های دولتی، کاظمی دینان، کارکنان سازمان، هم‌دلی، افکار عمومی کارکنان، کارکرد روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "کارمندی که در یاسوج کار می‌کند چگونه امکان‌ که از دیدگاه مدیر خود در تهران باخبر شود؟چطور بفهمد که سازمان‌ مربوط به خودش در جاهای دیگر چه کار کرده است؟رئیس سازمان چه‌ خواسته‌ای دارد و او چه باید بکند؟و بالعکس،رئیس سازمان از کجا بداند کارمند او در یاسوج چه خواسته‌ای دارد و چه کسی واکنشی باید به خواسته‌های او نشان بدهد؟نشریه داخلی می‌تواند اعضای یک سازمان پراکنده را دور هم‌ جمع کند و به آنها کمک کند که یک دیگر را در نقاط مختلف یک شهر یا یاکشور و حتی درون یک سازمان عریض و طویل ببینند. چند وقت پیش نشریه داخلی یکی از شرکت‌های آب و فاضلاب مربوط به جنوب کشور را می‌دیدم و به نظرم آمد به لحاظ تعداد خبر و مضمون خبرهای غیر تشریفاتی نشریه بسیار خوبی است در بسیاری از نشریات داخلی فعلی،می‌بینیم که به کارکنان فضای بیشتری برای حضور و حرف زدن داده می‌شود،زبان نشریات داخلی به یک زبان غیررسمی‌ نزدیک‌تر می‌شود،و متولیات این قبیل نشریات تلاش می‌کنند نشریه شان‌ ظاهر خوب و شکیلی هم داشته باشد. کاش کارگزاران محترم دولتی به جای اینکه بگویند نشریه داخلی هزینه اضافی بر دوش سازمان تحمیل می‌کند،می‌گفتند چون کارکرد ندارند، یا افراد حرفه‌ای باید این کار را به عهده بگیرند باید در مورد آنها تجدید نظر بشود. انجمن روابط عمومی ایران به عنوان‌ یک نهاد تخصصی روابط عمومی در کشور چرا تا کنون‌ اقدام به ارائه یک استاندارد برای نشریات داخلی نکرده‌ است؟ مطهری نژاد:تا به حالا ماموریتی در این خصوص به انجمن‌ داده نشده است که بنشیند و استانداردسازی کند. مگر ارشاد برای‌ برنامه تلویزیونی تعریف کرده‌ است که حتما سیاه و سفید باشد؟پس چرا این‌ ملاحظات شامل حال نشریه شده است؟اگر بالای سر روابط عمومی‌ متخصص نشسته‌باشد،خودش به فراخور نیازهای مجموعه مشخص‌ می‌کند که چه کاری را چگونه باید انجام دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.