Skip to main content
فهرست مقالات

آنچه یک مدیر روابط عمومی باید بداند/ نگاهی به نحوه درست برگزاری نمایشگاه و مراسم مختلف

نویسنده:

(3 صفحه - از 21 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : نحوه درست برگزاری نمایشگاه، مدیر روابط‌عمومی، مراسم، برگزاری نمایشگاه‌ها و مراسم مختلف، مطبوعات، برنامه، زمان نصب پلاکارد به‌طور مثال، پوستر، خبر، مدیریت

خلاصه ماشینی:

"برای اطلاع‌رسانی محلی(محیطی)می‌توان از راه‌های مختلفی‌ سود جست که مهمترین آنها عبارتند از: الف)نصب پلاکارد ب)پوستر ج)اعلامیه د)بیلبورد البته به غیر از موارد ذکر شده می‌توان از راه‌های دیگر نیز استفاده کرد که بستگی به اهمیت مراسم دارد: به طور مثال در ایران می‌توان بعضی از مراسم و برنامه‌ها را از تریبون‌های نماز جمعه و یا از طریق مساجد مختلف شهر به اطلاع‌ مردم رساند. 3)مدیریت زمان در هنگام برگزاری برنامه:مدیریت زمان توسط مدیر روابط عمومی از اولین لحظه شروع فعالیت برای اجرای یک برنامه‌ کلید می‌خورد چون بدون مدیریت زمان کارها آن طور که توسط مدیر روابط عمومی برنامه ریزی شده‌است پیش نمی‌رود و ممکن است کل‌ برنامه را با مشکل مواجه کند هر کسی باید در زمان معینی وظیفه محوله‌ را به نحو احسن انجام دهد تا هیچ گونه خللی در پیشرفت برنامه‌ها پیش‌ نیاید و آنچه از همه مهم‌تر است مدیریت زمان در هنگام برگزاری برنامه‌ مورد نظر می‌باشد مدیر روابط عمومی باید چندن ساعت و حتی یک روز قبل از موعد اجرای برنامه،ریز برنامه‌های اجرایی در مراسم را در اختیار داشته باشد تا با اختصاص زمان مناسب برای هر قسمت بتواند از زمان‌ اختصاص داده شده به برنامه کمال استفاده را ببرد و قلاهم به تمامی افرادی‌ که با اجرای برنامه در قسمت‌های مختلف می‌پردازند متذکر شود که بیشتر از وقت اختصاصی خود زمان برنامه را هدر ندهند تا برنامه از حوصله مردم‌ خارج نشوند و هم چنین در زمان از پیش تعیین شده به اتمام برسد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.