Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی در صحنه عمل

(1 صفحه - از 51 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : انتخاب وسیله نشر مسئول روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در صحنه عمل، گردهمایی بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، آگهی، گزارش آگهی و انتخاب وسیله، تنظیم گزارش آگهی و انتخاب، آگهی و انتخاب وسیله نشر، صدا و سیما، رسانه‌های برتر اطلاع‌رسانی، پیام

خلاصه ماشینی:

"تهیه این نامه از دو جهت اهمیت دارد:1-از نظر تعیین‌ جای درج گزارش آگهی در مطبوعات و یا ساعات پخش آن در صدا و سیما2-از جهت دقت در مضمون آن مسئول روابط عمومی‌ باید نخست تشخیص دهد که مطلب تهیه شده در کدام صفحه‌ و ستون مجله یا روزنامه چاپ شود،نتیجه بهتری می‌دهد و یا در صدا و سیما در چه ساعتی پخش شود شنونده و بیننده‌ی بیشتری‌ پیدا می‌کند وقتی مکان‌ها ساعت انتشار را با دقت تعیین کرد آنگاه ضمن نامه‌ای از مدیر وسیله‌ی نشر بخواهد که‌ مطلب فرستاده شده را در موعد مقرر منتشر کند. چند مورد در مورد تهیه و تنظیم آگهی 1-در هر آگهی باید نخست مشخص شود که گیرنده‌ی پیام‌ کیست؛به عبارت دیگر مشخص کردن نوع آگهی مثلا نوشتن آگهی‌ مناقصه،آگهی مزایده،آگهی استخدام و جز آن سبب می‌شود که‌ گروههای مربوط آگهی‌های مربوط به خود را آسانتر و زودتر پیدا کنند و بخوانند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.