Skip to main content
فهرست مقالات

آموزش/ کارگاه تجربه: هنر روابط عمومی در بحران

نویسنده:

(5 صفحه - از 55 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، آب، کارکنان، مصرف آب، سد، آموزش، هنر روابط‌عمومی در بحران، مردم، کارکنان آب تهران، تامین آب

خلاصه ماشینی: "مصرف آب تهراتن به 840 میلیون متر مکعب در سال 1380 رسید که نزدیک به 8% نسبت به سال 1379 با کاهش مصرف‌ آب روبرو بودیم و این میزان کاهش دقیقا با حجم سد لتیان که‌ پر از آب باشد برابری می‌کند و آنچه موجب این پیروزی شد که‌ باید کارکنان روابط عمومی‌ها به آن توجه کنند عبارت است از: 1-برنامه‌ریزی برای هر حرکت کوچک و در ظاهر بی‌ارزشی‌ و انجام آن 2-دسترسی به آخرین اطلاعات و آمار در کوتاه‌ترین زمان‌ ممکن 3-کار دسته جمعی 4-کرنش و فروتنی در مقابل مخاطبین 5-حضور صمیمی کارکنان فنی و متخصصین در کنار روابط عمومی 6-اعتماد مدیرت به روابط عمومی و افزایش اختیارات 7-جلب اعتماد مسئولین سازمان‌های مختلف کشور 8-آمادگی لحظه‌ای برای پاسخگویی 9-دانش تخصصی سازمانی روابط عمومی 10-همکاری مستمر،صمیمی و موثر با رسانه‌های جمعی به‌ صورت شبانه روزی 11-صبر و حوصله و ایجاد آن در مخاطبین و مردم 12-صبر و حوصله برای پاسخگویی و احترام به مخاطبین‌ عصبانی و ناراضی 13-انجام نظر سنجی روزانه تلفنی از میزان رضایت و نارضایتی‌ مردم 14-برسی نقاط بحران زا و آمادگی برای پاسخگویی 15-برگزاری نظر سنجی منطقه‌ای از مردم 16-صداقت در پاسخگویی و همسویی گفته‌ها و سخنان با عملکرد کارکنان و سیستم 17-پرهیز از هرگونه دروغ پردازی و گزافه گویی 18-جلب مشارکت مردم در برطرف نمودن نقاط ضعف و چالش‌های‌ سازمانی 19-تلاش مضاعت و آمادگی شبانه روزی 20-انگیزه بسیار بالای کارکنان روابط عمومی جهت خدمت به‌ مردم"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.